اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه سال‌‎ جاری

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات کونگ‌فو کشور می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت فراهم بودن شرایط میزبانی مسابقات کونگ‌فو کشور در تاریخ اسفندماه سال‌جاری در شهرکرد برگزار می‏شود.

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات کونگ‌فو کشور می‎شود

داریوش شهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته فول کونگ‌فو با حضور 18 تیم از سراسر کشور در شهر تهران برگزار شد که تیم چهارمحال و بختیاری موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

وی افزود: ورزشکاران این استان موفق شدند در این مسابقات پنج مدال طلا، هفت مدال نقره و سه برنز را کسب کنند.

شهرانی با اشاره به اسامی مدال‌آوران این استان، گفت: در این مسابقات محمد نجفی، محسن محمدی، میلاد بهشتی، جواد ظفری، مصطفی شریف‌پور گردن آویز طلا را بر گردن خود آویختند.

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به دیگر دستاوردهای هیئت کونگ‌فو این استان، گفت: هفته گذشته ابراهیم شهرانی یکی از داوران مطرح و نمونه این استان موفق شد به‌عنوان نخستین داور کونگ‌فوی این استان عنوان داور بین‌المللی کونگ‌فو را کسب کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس این هیئت عزم جدی دارد تا میزبانی مسابقات کونگ‌فو کشور را که در تاریخ اسفندماه سال‌ جاری برگزار می‏شود برعهده بگیرد.

شهرانی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری استعدادهای بسیاری وجود دارد که در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها خواهیم بود.

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جوانان چهارمحال و بختیاری از شرایط فیزیکی و جسمانی متناسب با رشته کونگ‌فو برخوردار هستند که در صورت فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش این ورزشکاران در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزش، گفت: امروزه یکى از مشکلات جامعه بشرى، مسئله بیکاری و عوارض ناشى از آن است، بیکارى به ‌ویژه براى نوجوانان و جوانان و به ویژه در ایام تعطیلات تابستانى مدارس و مراکز آموزشى، بسیار خطرناک و مضر است و باید با آن مبارزه شده، یا به نحوى اوقات بیکارى را پر کرد که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد.

مسابقات قهرمانی کونگ‌فو کشور از تاریخ 27 بهمن‌ماه لغایت 29 بهمن‌ماه جاری با حضور 18 تیم در شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول