اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک کونگ‌فو‌توآ قزوین خبر داد

برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سبک کونگ‌فو‌توآ قزوین از برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو در قزوین خبر داد.

برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو در قزوین

محمدعلی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه سهمیه برگزاری مسابقات جهانی برای کونگ‌فو را به دست آوردیم، اظهار کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که کونگ‌فو‌توآ قزوین در سال گذشته به دست آورد، فدراسیون کونگ‌فو، قزوین را عهده‌دار برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو کرد.

وی نبود اسپانسر را اصلی‌ترین معضل در برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو دانست و بیان کرد: جای تعجب است که در استان صنعتی مانند قزوین همه از نبود اسپانسر گلایه دارند.

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ قزوین در ادامه از برگزاری مسابقات کشوری کونگ‌فو در قزوین خبر داد و گفت: در سال جدید مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی را در قزوین برگزار می‌کنیم تا مقدمه‌ای برای مسابقات جهانی باشد.

* پخش زنده مسابقات کشوری و جهانی کونگ‌فو توسط رسانه ملی

نوروزی  تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با شبکه سوم سیما انجام شده است، مسابقات کشوری و جهانی کونگ‌فو به صورت زنده در این شبکه پخش می‌شود.

سرداور مسابقات جهانی کونگ‌فو یاد آور شد: سال گذشته نیز مسابقات جهانی به صورت زنده در شبکه سوم سیما به نمایش درآمد و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای به همراه داشت.

مسئول سبک کونگ‌فو‌توآ قزوین با اشاره به پشتیبانی شبکه قزوین از مسابقات جهانی کونگ‌فو، خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، شبکه استانی قزوین از مسابقات جهانی کونگ‌فو پشتیبانی می‌کند.

 

* ادغام فدراسیون کونگ‌فو ملغی شد

نوروزی با بیان اینکه ادغام فدراسیون کونگ‌فو ملغی شد، افزود: با پیگیری‌های رئیس سبک کشور و نمایندگان مجلس از ادغام فدراسیون کونگ‌فو با دو فدراسیون دیگر جلوگیری شد.

وی این حرکت را از پایه نادرست برشمرد و اظهار کرد: کونگ‌فو در آستانه بین‌المللی شدن است و این حرکت لطمه جبران‌ناپذیری به بدنه کونگ‌فو وارد می‌کرد.

رئیس سبک‌ کونگ‌فو‌توآ قزوین 60 کشور را عضو فدراسیون کونگ‌فو اعلام کرد و گفت: کشورهای عضو فدراسیون کونگ‌فو در تمام نقاط دنیا در حال فعالیت هستند تا جایی که در نخستین مسابقات جهانی کونگ‌فو 43 کشور جهان حضور پیدا کردند.

 

* کسب رتبه نخست کونگ‌فوتوآ قزوین در ارزیابی فدراسیون

نوروزی به رتبه نخست قزوین در ارزیابی سال 90 فدراسیون اشاره کرد و یادآور شد: پس از 20 سال، قزوین قهرمان کونگ‌فوتوآ کشور شد و این طلسم 20 ساله را شکست.

وی نایب‌قهرمانی در رده جوانان و بزرگسالان و سومی در مسابقات نیمه‌آزاد و تکنیک را بخشی از موفقیت‌های آقایان در سال گذشته برشمرد و بیان کرد: حدود یک سال که مسئولیت سبک کونگ‌فوتوآ قزوین را بر عهده گرفته‌ام،‌ روند صعودی بی‌سابقه‌ای را در کونگ‌فو استان داشته‌ایم.

نوروزی مدرس فدراسیون کونگ‌فو با بیان اینکه افتخار ما فعالیت در این رشته است، اذعان کرد: کونگ‌فوتوآ ورزشی ایرانی است و باید به نسبت ورزش‌های دیگر بیشتر حمایت شود و افتخار ما این است که در ورزشی ایرانی فعالیت می‌کنیم.

این مقام مسئول در پایان از نبود خانه کونگ‌فو در قزوین ابراز نارضایتی کرد و افزود: بسیاری از رشته‌ها که ایرانی نیستند سالن اختصاصی دارند اما هنرجویان کونگ‌فوکار سالیان درازی است که در سالن‌های خصوصی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول