اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تربیت بدنی مینوشهر خبر داد:

برگزاری مسابقات کاراته و کونگ‌فو خوزستان در مینوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست تربیت‌بدنی مینوشهر از میزبانی این منطقه از مسابقات کاراته و کونگ‌فو استان خوزستان در دهه فجر خبر داد.

برگزاری مسابقات کاراته و کونگ‌فو خوزستان در مینوشهر
علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: سالن تربیت‌بدنی مینوشهر تا 15 روز دیگر آماده بهره‌برداری شده تا ورزشکاران این منطقه با آسودگی خیال بیشتری فعالیت‌های ورزشی خود را از سر بگیرند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تعمیرات سالن ورزشی اصلی تربیت‌بدنی مینوشهر از حدود شش ماه پیش آغاز شده و در حال حاضر تنها تعمیرات طبقه دوم این سالن باقی مانده است.
سرپرست تربیت‌بدنی مینوشهر افزود: بعد از انجام تعمیرات اساسی این سالن، سیستم تهویه در آن نصب شده تا ورزشکاران مینوشهری در فصل گرما نیز مشکلی برای انجام تمرینات خود نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از تکمیل اساسی سالن، موضوع میزبانی مینوشهر را از مسابقات کاراته و کونگ‌فوی قهرمانی استان خوزستان به طور جدی پی‌گیری می‌کنیم.
پورعواد با اشاره به میزبانی مینوشهر در این دو رقابت تصریح کرد: این دو مسابقه به احتمال فراوان در نیمه ابتدایی بهمن ماه و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در مینوشهر برگزار می‌شود.
وی در ادامه از دعوت شدن بانوی مینوشهری به تیم ملی هندبال جوانان کشورمان گفت و افزود: زینب بدری؛ هندبالیست مینوشهری که در مسابقات قهرمانی کشور در یاسوج با لباس تیم منتخب خوزستان به میدان رفت مورد توجه مربیان تیم ملی هندبال جوانان ایران قرار گرفته است.
سرپرست تربیت‌بدنی مینوشهر در همین خصوص اضافه کرد: هنوز دعوت‌نامه این بازیکن به دست ما نرسیده ولی مربیان تیم ملی به شکل تلویحی انتخاب وی را برای حضور در تیم ملی تایید کرده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول