اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در بخش‌های آزاد و نیمه آزاد

برترین‌های کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: چهره افراد برتر دو بخش آزاد و نیمه آزاد رقابت‌های کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم مشخص شدند.

برترین‌های کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) با شرکت کونگ‌فوکاران مدعی در رده‌‌های سنی مختلف در سالن کونگ‌فوی مجموعه ورزشی راحله قم برگزار ‌شد و امروز به پایان رسید.

کونگ‌فوکاران شرکت‌کننده در این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت افراد برتر رده‌های سنی مختلف این دوره از مسابقات قهرمانی کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در حضور مسئولان هیئت و اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شدند.

در رقابت‌های بخش نیمه آزاد و در رده سنی نونهالان وزن به اضافه 30 کیلوگرم وحید ملکی با کسب برتری برابر تمام حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد و به مدال طلا دست یافت.

همچنین در وزن منهای 45 کیلوگرم رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات مقام نخست و عنوان قهرمانی به داود میرزایی رسید در حالی که در رده سنی جوانان و در وزن منهای 58 کیلوگرم سیدمحمد حسینی عنوان نخست را از آن خود کرد.

در وزن به اضافه 62 کیلوگرم رده سنی جوانان علی وصالی به مقام نخست دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، در شرایطی که در وزن منهای 66 کیلوگرم این رده سنی سید علی‌اصغر حسینی مقام نخست را به دست آورد.

در رده سنی جوانان و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم مجتبی مرادی با کسب برتری مقابل تمام حریفان خود موفق‌ترین مبارز این وزن مسابقات کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم نام گرفت و مدال خوشرنگ طلا را به خود اختصاص داد.

در وزن منهای 71 کیلوگرم ، محمد عباسی در جایگاه برتر قرار گرفت و قهرمان شد، ضمن اینکه در وزن منهای 85 کیلوگرم جوانان سیدحمید محمدی صاحب جایگاه نخست شد.

این در حالی است که در تنها وزن رقابتی رده سنی بزرگسالان بخش آزاد این دوره از مسابقات و در جدال برگزار شده بین مدعیان حسین دانش‌ در وزن منهای 58 کیلوگرم رتبه نخست را از آن خود کرد و به مقام قهرمانی رسید.

اما در بخش نیمه آزاد این دوره از مسابقات و در وزن منهای 30 کیلوگرم رده سنی نونهالان محمد وطنی به مقام نخست دست یافت و مرتضی حیدری در وزن به اضافه 50 کیلوگرم با شکست تمام حریفان خود به مقام نخست نائل شد.

در وزن منهای 54 کیلوگرم رده سنی جوانان محمد مهربان به مقام نخست رسید و در وزن منهای 50 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان حامد عباسی قهرمان شد، این در حالی است که در وزن منهای 63 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان سید روح‌الله حسینی در جایگاه نخست قرار گرفت.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول