اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انحلال فدراسیون کونگ‌فو موجب نارضایتی جامعه ورزش شده است

خبرگزاری فارس: انحلال فدراسیون کونگ‌فو نارضایتی بسیاری از کونگ‌فوکاران کشور و هیئت‌های کونگ فو را به دنبال داشته است.

انحلال فدراسیون کونگ‌فو موجب نارضایتی جامعه ورزش شده است

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، خبر تبدیل فدراسیون کونگ‌فو به انجمن ورزش‌های رزمی با مخالفت گسترده کونگ‌فوکاران کشور روبه‌رو شده، تا جایی که یک طومار بلند بالا با یک میلیون امضا در سطح کشور برای نشان دادن ناخشنودی خود نسبت به این تصمیم جمع کرده‌اند.

خادمعلی تهذیبی رئیس هیئت کونگ فوی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز دلایل این مخالفت را مطرح کرد و اظهار داشت: فدراسیون بهتر از انجمن است، چرا که فدراسیون از نظر تشکیلاتی مستقل‌تر از انجمن و مستقیماً زیر نظر وزارت ورزش کار می‌کند در حالی که انجمن زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی عمل می‌کند که خود فدراسیون، زیر نظر وزارت ورزش است.

وی در ادامه سخنانش در مورد موضوع نحوه استعداد یابی در این رشته در سطح استان گفت: رقابت‌های مختلفی در سطح استان در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود، کارشناسان ما بهترین نفرات را در این مسابقات انتخاب می‌کنند و توانایی این افراد را در اردوهای آمادگی برای مسابقات کشوری مورد بررسی دوباره قرار می‌دهند و تعدادی از این افراد را دست‌چین کرده و پرورش می‌دهند.

تهذیبی ادامه داد: روش‌های دیگر استعداد یابی مانند معرفی افراد بااستعداد توسط مربیان در شهرستان‌های مختلف استان وجود دارد که از آنها نیز استفاده کرده‌ایم و هم اکنون در حال انعقاد تفاهمنامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش هستیم که استعدادیابی را در سطح مدارس نیز انجام دهیم و از ظرفیت‌های این بخش نیز استفاده کنیم.

رئیس هیئت کونگ‌فوی خوزستان در مورد عملکرد این هیئت در سالی که گذشت اعلام کرد: امسال در مسابقات رده‌های سنی پایه رتبه‌های بسیار خوبی کسب کردیم ولی در رده سنی بزرگسالان مسابقه‌ای در سطح کشور برگزار نشد تا بتوانیم شایستگی‌های خود را در آن رده نیز اثبات کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول