اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 250 مبارز؛

برترین‌های کونگ‌فو قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کونگ‌فو استان قم از معرفی برترین‌های پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی قم در رده‌های سنی مختلف خبر داد.

برترین‌های کونگ‌فو قم معرفی شدند
جواد محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت کونگ‌فو به منظور شناخت برترین‌های استان، مسابقات کونگ‌فو قهرمانی قم را در رده‌های سنی مختلف برگزار کرد که در دو رده پیکارهای قهرمانی و در دو رده سنی دیگر رقابت‌های انتخابی را برگزار کرد.
وی ادامه داد: در این مسابقات که در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد، کونگ فوکاران مدعی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابتی جذاب و دیدنی را برگزار کردند.
دبیر هیئت کونگ‌فو استان قم افزود: در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان که شاهد هنرنمایی و بروز استعدادهای نهفته این رده سنی بودیم، در نهایت مبارزات بسیار زیبایی برگزار شد و نفرات برتر هر وزن شناخته شدند.
وی با اشاره به برترین‌های رده سنی نونهالان این دوره از پیکارها، اضافه کرد: در این رده سنی حسین شیری، علیرضا نایبی، عباس میرقیصری، محمد مشهدی، حامد مهدی‌پور، ابوالفضل بیاتی، ابوالفضل سرشی و محمدرضا برجیان عنوان قهرمانی اوزان مختلف را کسب کردند.
محمدزاده عنوان کرد: مسابقات رده سنی نوجوانان هم که جنبه قهرمانی استان را داشت در حالی با معرفی برترین‌ها پایان یافت که در اوزان مختلف به ترتیب علیرضا علیزاده، محمدمهدی رحیمی، سیدمحمد جلالی، علی کریمی، علی نوبهاری، عبدالله خانی، محمدامین کریمی، حسن اسدی، صادق امین و محمد باباخانی قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند.
وی با اشاره به رقابت‌های رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان، بیان کرد: مسابقات این دو رده سنی انتخابی استان برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور محسوب می‌شد و به همین خاطر از حساسیت بیشتری نسبت به دو رده سنی دیگر برخوردار بود.
دبیر هیئت کونگ‌فو استان قم اظهار کرد: در رده سنی جوانان این دوره از پیکارها، علی محمدی، حسین مختاری، سجاد خورشیدی، محمد محمدی، ‌هادی قره‌ولی و مهدی شکاری موفق به کسب عنوان قهرمانی اوزان مختلف شدند.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رده سنی بزرگسالان انتخابی و قهرمانی کونگ‌فو استان قم نیز علی مختاری، محمد سرخابی، فیروز مختاری، ابوالفضل مرادی، سجاد نوروزی، عبدالله قره‌ولی، بهرام تیموری، سعید علیرضا‌لو و محمدعلی نیازمند بر سکوی نخست اوزان مختلف ایستادند.
محمدزاده عنوان کرد: در پایان این مسابقات باشگاه مجتمع فرهنگی نور مقام قهرمانی بخش تیمی را از آن خود کرد، و باشگاه کونگ‌فو راحله در جایگاه دوم ایستاد، ضمن اینکه مقام سوم رده‌بندی بخش تیمی به باشگاه کونگ‌فو آریا رسید.
وی تصریح کرد: در بین برترین‌ها نیز اکبر باباخانی به عنوان مربی برتر، رضا اکرام فرد به عنوان داور برتر، مرتضی ابریان به عنوان مربی اخلاق، ضمن اینکه عبدالله قره‌ولی و محمد محمدی به عنوان فنی‌ترین مبارز انتخاب شدند و کاپ و حکم قهرمانی دریافت کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول