اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو قزوین اعلام کرد

فعالیت 7 هزار کونگ‌فوکار در استان قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‌فو قزوین از فعالیت هفت هزار کونگ‌فوکار در این استان خبر داد.

فعالیت 7 هزار کونگ‌فوکار در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در مجمع عمومی هیئت کونگ‌فو قزوین که در سالن اجتماعات مجموعه الغدیر شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حامیان مالی انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در رشته کونگ‌فو ندارند چراکه رشته کونگ‌فو هیچ رسانه‌ای را برای پوشش رویدادهایش در اختیار ندارد.

وی ادامه داد: مشکل نبود حامی مالی ریشه در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کونگ‌فو دارد و سیستم ورزش کشور باید تدبیری برای این مشکل بیندیشد.

رئیس هیئت کونگ‌فو قزوین با بیان اینکه کونگ‌فو پیشینه خوبی بین مسئولان ندارد، تصریح کرد: پس از چند سال فرهنگ‌سازی هنوز برخی‌ها از نام کونگ‌فو گریزان هستند که این یکی دیگر از مشکلات این رشته است.

کاظمی بودجه سال گذشته هیئت کونگ‌فو قزوین را دو میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ کفاف هزینه‌‌های جاری هیئت را نمی‌دهد؛ تنها 20 میلیون تومان برای تجلیل از قهرمانان به هیئت کونگ‌فو قزوین تحویل داده شد که این مبلغ را هیئت بدون هیچ گونه دخل و تصرفی برای تجلیل از قهرمانان اختصاص داد.

وی سیاست مدیر ورزشی استان را در پیشرفت هیئت‌های ورزشی بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: سیاست و نگاه مدیر ورزشی استان در پیشرفت هیئت‌های ورزشی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

کاظمی خطاب به رؤسای سبک‌های هیئت کونگ‌فو قزوین گفت: هیئت کونگ‌فو قزوین از همه‌ رؤسای سبک‌های کونگ‌فو استان قزوین برای رایزنی در ادارات حمایت می‌کند.

رئیس هیئت کونگ‌فو قزوین در پایان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان باید برای هر ورزشکار سرانه قرار دهد، یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان بر اساس جمعیت ورزشکاران هر رشته، سرانه خاصی را در نظر بگیرد تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول