اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی:

مسئولان قبلی کونگ‌فو و پرورش اندام باید با ما هم‌سو شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گفت: مسئولان هیئت‌های کونگ‌فو و پرورش اندام و بدن‌سازی در صورتی که با اهداف هیئت انجمن‌های ورزشی هم‌سو باشند، می‌توانند به فعالیت خود را ادامه دهند.

مسئولان قبلی کونگ‌فو و پرورش اندام باید با ما هم‌سو شوند

سیداحمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تبدیل فدراسیون‌های کونگ‌فو و پرورش اندام به انجمن اظهار کرد: هنوز وضعیت نهایی این تبدیل مشخص نشده و به همین دلیل نمی‌توانیم از هم‌اکنون در مورد آینده این انجمن‌ها اظهار نظر کنیم.

وی افزود: مشکلی برای ادامه فعالیت با مسئولان قبلی هیئت‌های کونگ‌فو و پرورش اندام نداریم، هم‌چنان که در سایر کمیته‌ها نیز با افرادی که از قبل مسئولیت داشتند همکاری کردیم و به جز چند مورد تغییر دیگری نداشتیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: با اضافه شدن، این دو انجمن، تعداد زیرمجموعه‌های هیئت انجمن‌های ورزشی به 18 رشته می‌رسد و بدون تردید کار دشواری را پیش رو دارم.

وی با بیان اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی با تعداد زیادی از ورزشکاران که زیر پوشش دارد، بودجه زیادی را می‌طلبد، گفت: هیئت آمادگی جسمانی زمانی که زیر نظر هیئت ورزش همگانی برود، امکانات قبلی خود را به هیئت جدید می‌برد اما هیچ کدام از انجمن‌هایی که پیش از این به هیئت ما اضافه شدند، هیچ امکاناتی به همراه نیاوردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول