اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شرکت کونگ‌فوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری از شرکت کونگ‌فوکاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

شرکت کونگ‌فوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
داریوش شهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 28 تیم از سراسر کشور در دو بخش بزرگسالان و جوانان در تهران برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه تیم کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری با حضور 15 کونگ‌فوکار در این مسابقات شرکت می‌کند، گفت: این مسابقات سال گذشته در شهرکرد برگزار شد که توانستیم در مجموع مقام قهرمانی این مسابقات را بدست آوریم.
شهرانی با اشاره به رقبای جدی تیم کونگ‏فو استان در این مسابقات، گفت: تیم‌های تهران و گیلان در این مسابقات جدی‌ترین رقبای استان برای کسب عنوان قهرمانی هستند.
رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری سطح آمادگی بازیکنان تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امید بسیاری به کسب مقام قهرمانی در این مسابقات داریم که با توجه به شرایط فنی و تمرینات خوب امید است مقام قهرمانی سال گذشته را بتوانیم تکرار کنیم.
وی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری استعدادهای بسیاری وجود دارد که در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها خواهیم بود.
شهرانی خاطر نشان کرد: جوانان چهارمحال و بختیاری از شرایط فیزیکی و جسمانی متناسب با رشته کونگ‌فو برخوردار هستند که در صورت فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش این ورزشکاران در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزش، گفت: امروزه یکى از مشکلات جامعه بشرى، مسئله بیکاری و عوارض ‍ناشى از آن است، بیکارى به ‌ویژه براى نوجوانان و جوانان و به ویژه در ایام تعطیلات تابستانى مدارس و مراکز آموزشى، بسیار خطرناک و مضر است و باید با آن مبارزه شده، یا به نحوى اوقات بیکارى را پر کرد که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد.
مسابقات قهرمانی کونگ‎فو کشور از تاریخ سوم لغایت چهارم آذرماه جاری در شهر تهران برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول