اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ گیلان خبر داد

درخشش کونگ‌فوکاران گیلان در مسابقات آزاد کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سبک کونگ‌فوتوآ گیلان گفت: توآکاران گیلانی در مسابقات آزاد «رینگی» جوانان و بزرگسالان کشور شش مدال رنگی کسب کردند.

درخشش کونگ‌فوکاران گیلان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرام یگانه عصر امروز در جمع اعضای هیئت کونگ‌فوتوآ استان اظهار داشت: مسابقات آزاد (رینگی) قهرمانی کشور سبک کونگ‌فوتوآ در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در رقابت‌های رده سنی جوانان تیم گیلان پس از تیم‌های اصفهان و لرستان در مکان سوم قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: مصطفی تاپ‌توخ‌زاده و محمد عبدی مدال طلا، هادی آبرون، مهدی خوشکار و رامین عدلی مدال نقره را برای تیم بزرگسالان گیلان به ارمغان آوردند و معین تنهانژاد مدال برنز رده سنی جوانان را در این رقابت‌ها از آن خود کرد.

وی بیان کرد: در این رقابت‌‌ها 217 ورزشکار از  15 تیم از سراسر کشور با حریفان مسابقه دادند.

یگانه بیان داشت: تیم گیلان زمانی از سکوها فاصله گرفته بود که با حمایت اسپانسر و تلاش ورزشکاران سبک کونگ‌فوتوآ توانست به جایگاه خود نزدیک شود.

وی افزود: می‌توانستیم در این مسابقات سکوی دوم را کسب کنیم اما شکست ورزشکاران ما در مقابل نمایندگان تیم میزبان موجب شده تا در مکان سوم قرار بگیریم.

رئیس سبک کونگ‌فوتوآ گیلان از برگزاری مسابقات نیمه آزاد توآ گیلان در پنجم اسفند خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود و حکم انتخابی تیم استان را دارد.

به گفته وی در این رقابت‌ها شرکت کنندگان از سراسر استان حضور دارند و نفرات برتر جواز حضور در اردوی تیم منتخب گیلان را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول