اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کونگ فو لرستان خبر داد:

قهرمانی زودهنگام لرستان در لیگ برتر کونگ‎فو بانوان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کونگ فو لرستان از قهرمانی زود هنگام لرستان در لیگ برتر کونگ‎فو بانوان خبر داد.

قهرمانی زودهنگام لرستان در لیگ برتر کونگ‎فو بانوان
مهناز دولتشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: مسابقات کونگ‎فو لیگ برتر بانوان کشور با شرکت 12 تیم در جریان است و تیم یک دست و قدرتمند هیئت کونگ فو لرستان در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها با اقتدار و شایستگی کامل با 180 امتیاز  عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
نایب رئیس هیئت کونگ‌فو لرستان و سرمربی این تیم در ادامه ابراز داشت: تیم ما در این مسابقات با درخشش خیره کننده خود باعث شگفتی شد و توانست در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها صاحب عنوان قهرمانی شود.
وی افزود: این قهرمانی مرهون زحمات طاقت فرسای کادر فنی و بازیکنان و تلاش‎های ستودنی و خستگی‌ناپذیر حسین محمدی رئیس هیئت کونگ‌فو لرستان بود که در همه حال یار و یاور تیم ما بود و باعث شد ما از نظر مالی مشکلی نداشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: برای تیم لرستان، معصومه علیزاده، الناز نریمانی، زهرا دهقان، نجمه قبادی، رضوان بسطامی، فائزه بسطامی، شیما شاه‌کرمی، انیسه یونسی، میترا فرهاد درویشی، لیلا دولتشاه، با سرپرستی زهرا بسطامی در این رقابت‌ها حضور داشتند.
دولتشاه در ادامه  از مسئولان اداره ورزش و جوانان لرستان خواست به تیم‎های بانوان توجه بیشتری داشته باشند و این تیم‎ها را مورد حمایت قرار دهند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول