اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تحول بنیادین نخستین اولویت سال تحصیلی جدید است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نخستین اولویت در سال تحصیلی 92-91 بحث تحول بنیادین است.

تحول بنیادین نخستین اولویت سال تحصیلی جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر امیر نظری ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش ابهر با اشاره به بحث تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: نخستین اولویت در سال تحصیلی 92-91 بحث تحول بنیادین و اولویت بعدی نیز سازماندهی نیرو‌، فضا و امور مالی است.

وی در ادامه و در بحث نیرو به دو مولفه توازن و تخصص و در بحث مالی به بازنشستگی پیش از موعد و خدمت نیمه وقت بانوان اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مدیریت فضا در آموزش و پرورش اشاره و اضافه کرد: باید در ساخت مدارس به متناسب‌سازی و مجتمع‌سازی پرداخته شده و نباید مدرسه‌ای تخریبی و در شیفت بعد از ظهر باقی بماند.

وی در ادامه بیان کرد: ثبت نام دانش‌آموزان ابتدایی باید تا پایان خرداد، راهنمایی و متوسطه و هنرستان‌ها تا 15 تیر تمام شده و هدایت تحصیلی آنها نیز آماده باشد.

نظری با بیان اینکه باید نتیجه آزمون نمونه دولتی تا دهم تیر اعلام شود، گفت: نباید هیچ دانش‌آموزی در استان تا 15 تیر بدون ثبت نام باقی بماند.

وی با بیان اینکه نباید مدیریت بر افکار عمومی فراموش شود، عنوان کرد: در صورت احیای برنامه مهر مدرسه، هفته‌ای دو بار با مردم صحبت کرده و به پرسش‌های آنان پاسخ می‌دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به بحث آموزش نیروی انسانی خاطرنشان کرد: باید دوره‌ها به دلیل ماه مبارک رمضان زودتر آغاز شده و در تربیت مدرس از نیروهای بومی استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر نیز در این مراسم گفت: با اجرای نظام 3-3-6 تعداد 78 کلاس درس اضافه می‌شود.

علیرضا قنبری با بیان اینکه در مقطع ابتدایی 76 نفر نیرو لازم داریم، اظهار داشت: از این تعداد 34 نفر از مقطع راهنمایی درخواست تدریس در ابتدایی دادند و 30 نفر از نیروهای ابتدایی که در سایر پست‌ها بودند، برگشت داده شدند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول