اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

طرح تحول بنیادین موجب کیفی‌سازی نظام تعلیم و تربیت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: طرح تحول بنیادین موجب کیفی‌سازی نظام تعلیم و تربیت می‌شود.

طرح تحول بنیادین موجب کیفی‌سازی نظام تعلیم و تربیت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان دشتستان با اشاره به لزوم ساماندهی و تحول اداری طرح 3-3-6 در آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در جامعه دارد و رشد و تقویت این نهاد باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: اجرای طرح تحول بنیادین یک طرح ارزشمند و مهم است که با تدابیر وزیر توانمند آموزش و پرورش عملیاتی شده و اجرای این طرح در کیفی شدن نظام تعلیم و تربیت بسیار تاثیرگذار است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطر نشان کرد: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود و باید نسبت به افزایش سطح کیفی برنامه‌های تابستانه اهتمام ورزیم.

اسدی تصریح کرد: در راستای برگزاری کلاس‌های فوق برنامه استفاده از نظرات کارشناسان الزامی است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بیشترین بازدهی را داشته باشد.

وی اضافه کرد: در بحث بهداشت مدارس، با همکاری شبکه بهداشت برنامه‌ریزی شده و از ابتدای سال تحصیلی آینده شاهد تحول در وضعیت بهداشتی مدارس در دشتستان خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با تاکید بر لزوم ارتقاء منزلت اجتماعی فرهنگیان افزود: فرهنگیان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و رفع دغدغه‌های معیشتی این افراد امری ضروری است.

اسدی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در ارتباط با مسائل درمانی و امکانات رفاهی فرهنگیان گفت: در دولت نهم و دهم بیشترین تلاش برای بهبود وضعیت بهداشتی فرهنگیان صورت گرفت و به ویژه با اجرای بیمه تکمیلی بسیاری از مشکلات این قشر برطرف شد.

وی در ادامه بر لزوم هوشمندسازی تمام مدارس دشتستان تاکید و اذعان کرد: هوشمندسازی کلاس‌ها در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد و در شهرهای مختلف دشتستان برای تحقق این امر باید برنامه‌ریزی شود و زیرساخت‌های لازم را باید فراهم کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول