اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم:

نظام آموزشی با اجرای طرح تحول بنیادین به جایگاه واقعی می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: با اجرای طرح تحول بنیادین نظام آموزشی به جایگاه واقعی خود می‌رسد.

نظام آموزشی با اجرای طرح تحول بنیادین به جایگاه واقعی می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی آموزش از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران آموزش و پرورش است و مسئولان باید از تمام ظرفیت موجود به منظور تحقق این مهم استفاده کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: پیچیدگی ساختار آموزش و پرورش سبب گستردگی نیازها و دغدغه‌های مسئولان در این عرصه شده و باید با عزم جزم و مشارکت همه‌جانبه مسئولان، مشکلات و دغدغه‌های این نهاد بزرگ و اثرگذار را در جامعه به حداقل برسانیم.

اسکندری بیان داشت: در هر منطقه با توجه به شرایط و موقعیت خاص اقلیمی نیازهای گسترده‌ای وجود دارد و شناخت این مسائل و مشکلات و تلاش و کوشش برای رفع این مشکلات از مسائل مهمی است که مدیران آموزش و پرورش در مناطق بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: در دولت عدالت‌محور نهم و دهم توجه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بی‌نظیر بوده و از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای توسعه کمی و کیفی امر خطیر آموزش استفاده شده و حتی در روستاهای کم جمعیت نیز شاهد رفع نیازهای آموزشی بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد:‌ پیشرفت‌های علمی ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شکوه و اقتدار ایران اسلامی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به دنبال داشت و برنامه‌های مدون دولت دکتر‌ احمدی‌نژاد در حوزه آموزش در تسریع و تداوم این روند نقش بسزایی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم اذعان داشت: تبادل‌نظر و همفکری با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم به منظور رفع مشکلات آموزش و پرورش از رویکردهای اساسی این شهرستان در دو سال اخیر است.

اسکندری با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین (3-3-6) در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: با اجرای طرح تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردد و بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات آموزش و پرورش حل می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به دغدغه‌های ذهنی و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب از وظایف مهمی است که مسئولان در اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش بر عهده دارند و هرگونه اهمال و کوتاهی در این زمینه غیرقابل بخشش است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم با اشاره به لزوم تعامل بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی هر منطقه اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان جم آمادگی دارد در راستای تعامل و همکاری فی‌مابین با شهرک پردیس، دبیران و نیروهای انسانی با تجربه و با سابقه را در مدارس این شهرک مستقر کند.

اسکندری تاکید کرد: تمام توان خود را برای خدمت به مردم شهرستان به ویژه دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مملکت هستند به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول