اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ابهر خبر داد

اجرای طرح صالحین در 110 پایگاه مقاومت بسیج ابهر

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ابهر گفت: طرح صالحین در 110 پایگاه برادران و خواهران اجرا می‌شود.

اجرای طرح صالحین در 110 پایگاه مقاومت بسیج ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، شعبان مولایی صبح امروز در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان با بیان اینکه فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت از سوی سپاه ناحیه ابهر در طی سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: طرح صالحین در فصل تابستان رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و این طرح در 110 پایگاه برادران و خواهران اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری طرح هجرت و همچنین زیباسازی مدارس با همکاری آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های امسال این ناحیه است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ابهر با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی تصریح کرد: این کلاس‌ها در زمینه‌های کامپیوتر، قرآن، مسائل اعتقادی، سیاسی، ورزشی و همچنین مسابقه‌های گوناگون صورت می‌گیرد.

وی افزود: اردوهای مختلف محلی، منطقه‌ای و کشوری در زمینه‌های سیاسی، علمی و آموزشی و همچنین اجرای رزمایش‌ها با حضور جوانان از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ابهر است.

مولایی به اجرای رزمایش سایبری اشاره و تصریح کرد: در این ارتش سایبری برخی افراد را ساماندهی کرده‌ایم که این افراد در فصل تابستان فراخوانی شده و در فضای سایبر حضور پیدا می‌کنند.

در این جلسه نماینده نیروی انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اعزام کارشناسان راهنمایی و رانندگی به کانون‌های فرهنگی و آموزشی برای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به قشر دانش‌آموز ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی، ارائه فیلم و کلیپ و توزیع بروشور در مقر ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است.

اعزام سربازان به اردوهای دو روزه، بکارگیری همیاران پلیس دانش‌آموز در فصل تابستان و در میادین و چهارراه‌ها در زمینه اِعمال قانون از دیگر برنامه‌های اعلامی از سوی نیروی انتظامی در این جلسه بود.

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده این اداره برای غنی‌سازی اوقات فراغت گفت: آموزش رایانه، آموزش قرآن به صورت حضوری، مجازی و نرم‌افزاری از جمله برنامه‌های این اداره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول