اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج استان آذربایجان‌شرقی:

خدمت به مردم اصلی‌ترین مولفه فرهنگ بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی گفت: خدمت به مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین مولفه فرهنگ بسیج است.

خدمت به مردم اصلی‌ترین مولفه فرهنگ بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی پیش‌از‌ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: تلاشگران عرصه صنعت برق مانند تمام کسانی که در عرصه خدمت به ملت ایران، کمر همت بسته‌اند، بسیجیان واقعی هستند و کارشان چیزی کمتر از رزمندگان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ندارد.

وی روز آزادی خرمشهر را نماد مقاومت و پایداری ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: اگر ما در طول دوران انقلاب توانسته‌ایم قلل افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنیم، به‌واسطه ایمان به خدا و استمرار راه شهدا بوده است.

رضوانی با اشاره به اینکه امروز ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمن معادل حرکت و پویایی در تولید ملی است، تصریح کرد: وظیفه ما این است که راه اقتدار و صلابت انقلاب را که مرهون خون هزاران شهید است، با بصیرت و پیروی از ولایت طی کنیم.

وی در ادامه برق را یکی از مهم‌ترین ملزومات خدمت‌رسانی و گردش چرخ اقتصادی کشور توصیف کرد و در خطاب به کارکنان برق تبریز افزود: امروز شما در خط مقدم خدمت‌رسانی و استمرار راه شهدا قرار دارید.

ایوب ابراهیم‌زاده به‌عنوان مسئول ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق تبریز به ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا در این شرکت پرداخت و خلاصه‌ای از عملکرد برق تبریز را به اطلاع شرکت‌کنندگان رساند.

در پایان مراسم نیز رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از روزهای مجاهدت و پیروزی پرداخته و یاد و خاطره آن ایام را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول