اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

مستندسازان بسیجی نشست هم‌اندیشی برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست هم‌اندیشی مستندسازان بسیجی این استان برای تولید آثار فاخر هنری در زمینه فرهنگ بسیج در این استان خبر داد.

مستندسازان بسیجی نشست هم‌اندیشی برگزار می‌کنند

خیرالله حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های فرهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: سپاه فتح این استان سعی دارد به کمک هنرمندان متعهد و به ویژه آن دسته از هنرمندانی که با فرهنگ بسیج آشنایی داشته ارتباط و تعامل مستمر برقرار کند.

وی قاطبه هنرمندان این استان را بسیجی دانست و گفت: دست همه هنرمندان استان را برای همکاری در این زمینه به گرمی می‌فشاریم و معتقدیم خدمت به استان در هر عرصه‌ای با تفکر بسیجی آسان‌تر صورت خواهد گرفت.

این مسئول امور فرهنگی و اجتماعی در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مستندسازی را یکی از بهترین و مؤثرترین زمینه‌های هنری برای معرفی بسیج و تفکر بسیجی در سطح جامعه دانست و بیان داشت: در سال گذشته به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد 700 دقیقه مستند ساخته شده که بخشی از آن در صدا و سیما و شبکه استانی به نمایش درآمد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین منظور جلسه نشست هم‌اندیشی مستندسازان بسیجی را در استان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 20 مستندساز در این نشست حضور خواهند داشت، تاکید کرد: از همه هنرمندانی که خود را صاحب توانایی در ساخت آثار هنری با مضمون تفکر بسیجی می‌دانند برای شرکت در چنین جلساتی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول