اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان هلال احمر ابهر خبر داد

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی گروه دانشجویی در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان هلال احمر شهرستان ابهر گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی مختص گروه دانشجویی سازمان هلال احمر برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی گروه دانشجویی در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رسول صالحی صبح امروز در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در فعالیت‌های سازمان هلال احمر تصریح کرد: بافت افرادی که از مجموعه امکانات این نهاد استفاده می‌کنند در سه گروه دانشجویی، دانش‌آموزی و آزاد است.

وی افزود: گروه‌های دانشجویی ما در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام‌نور و جامع علمی-کاربردی ابهر در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان هلال احمر شهرستان ابهر به برنامه‌های تابستانی این سازمان اشاره و عنوان داشت: برگزاری مسابقات رقابت مهر برای اعضای سازمان از برنامه‌های ما محسوب می‌شود که افراد برتر به مراحل استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقه کمک‌‌های اولیه و امداد به صورت کتبی و عملی، مسابقه مقاله‌نویسی، مسابقه نقاشی و خاطره‌نویسی با موضوع امداد و حوادث از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

صالحی تصریح کرد: مسابقه وبلاگ‌نویسی مختص گروه دانشجویی سازمان هلال احمر، آموزش کمک‌های اولیه و امداد برای اقشار مختلف مردم در قالب آموزش‌های هشت ساعته، 35 ساعته و همچنین آموزش 86 تا 90 ساعته از برنامه‌های هلال‌احمر شهرستان ابهر است.

وی با بیان اینکه برنامه بازآموزی برای امدادگران سازمان هلال احمر ابهر برگزار می‌شود، گفت: برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی برای اعضای گروه‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و آزاد سازمان هلال احمر و همچنین اردوهای کشوری بر اساس میزان فعالیت و اعضای هر جمعیت و شعبه از دیگر برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

رئیس سازمان هلال احمر شهرستان ابهر با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ادارات و دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: سازمان‌های متقاضی باید سقف 20 نفر برای تشکیل این دوره‌ها را رعایت کنند و در صورت تکمیل نبودن اعضاء اصراری بر ادامه دوره نداشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابهر در این جلسه با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت به دو صورت عمل می‌کند، ابراز داشت: اعزام تخصصی مبلغان و روحانیون از سوی تبلیغات اسلامی قم صورت گرفته و هزینه این افراد نیز از قم پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: اعتباری نیز از استان برای هسته‌های فرهنگی و بوستان اختصاص پیدا می‌کند و ما حاضر هستیم که در صورت نیاز به حضور روحانیون در بحث‌های تخصصی، از قم خواهان حضور روحانیون و مبلغان بیشتری در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول