اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی:

جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی فرصتی برای فعالان فرهنگی فراهم کرده است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی گفت: این جشنواره فرصتی برای فعالان فرهنگی شهرستان‌ها فراهم کرده است.

جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی فرصتی برای فعالان فرهنگی فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، سعید کسرایی‌نیا اظهار داشت: با هدف تشویق فعالان فرهنگی شهرستان‌ها برای شرکت موثر در جشنواره یک کمک هزینه کربلای معلی برای رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستانی که بیشترین فعالیت را در جشنواره داشته باشد مصوب کرده‌ایم.

وی افزود: همچنین به نماینده مرکز در شهرستانی که فعالیت بیشتری را در جشنواره داشته باشد یک خط پرسرعت اینترنت هدیه داده می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی بیان داشت: علاوه بر این برای فعالان فرهنگی شهرستان‌هایی که فعالیت تاثیرگذاری برای آگاهی جامعه برای شرکت در جشنواره داشته باشند هدایای نقدی در نظر گرفته شده است.

کسرایی‌نیا تصریح کرد: از ابتدای جشنواره تاکنون تنها 10 درصد آثار ارسالی از شهرستان‌ها بوده و بقیه آثار از مرکز استان است.

وی گفت: از بین 20 اثر ارسالی از شهرستان‌ها بیشترین اثر از شهرستان قاینات برای شرکت در جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: اینترنت هر روز بیشتر از گذشته شهرهای بزرگ و کوچک را تحت تاثیر قرار می‌دهد و البته آسیب‌های اجتماعی در شهرهای بزرگ حادتر است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی تأکید کرد: جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی فرصتی برای فعالان فرهنگی شهرستان‌ها فراهم کرده است تا با فعالیت‌های دقیق و هدفمند از ورود آسیب‌های اجتماعی ناشی از استفاده نادرست از اینترنت به شهرستان‌ها جلوگیری کنند.

کسرایی‌نیا گفت: توسعه وبلاگ‌نویسی دینی به عنوان ابزاری برای درگیر کردن کاربران در فضای اینترنت و جلوگیری از حرکت کاربران به سمت سایت‌های آسیب‌زا است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول