اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد خبری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی:

وبلاگ‌نویسی دینی در نهادینه‌سازی تفکر دینی مؤثر است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد خبری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی اهمیت وبلاگ نویسی دینی را بسیار بالا دانست و گفت: وبلاگ‌نویسی دینی در نهادینه‌سازی تفکر دینی مؤثر است

وبلاگ‌نویسی دینی در نهادینه‌سازی تفکر دینی مؤثر است

عادل اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به اینکه وبلاگ‌ها یکی از بهترین ابزارهایی هستند که از طریق آن افراد علم خود را از طریق تکرار و مردمی کردن آن به یک فرهنگ تبدیل می‌کنند، اظهار داشت: وبلاگ‌نویسی باید مورد توجه همه مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی می‌تواند در نهادینه‌سازی تفکر دینی و شیوه‌های ایجاد فکر دینی، ارائه راهکارهای مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و جریان‌سازی فرهنگ دینی در میان مخاطبان اینترنتی بسیار موثر باشد، افزود: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جوانان در مورد برگزاری این نوع جشنواره‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.

*تشکیل ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی استان

مسئول ستاد خبری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی از تشکیل ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی به طور همزمان با افتتاح دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: این ستاد با هدف اطلاع‌رسانی دقیق و آگاه‌سازی مردم به ویژه جوانان در غالب سه برنامه پوشش خبری، گزارش و مصاحبه‌های اختصاصی تشکیل شده است.

اربابی همکاری رسانه‌ها در برگزاری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی استان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: امید است تمامی رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیما همکاری لازم را در معرفی و برگزاری این جشنواره داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در فضای کنونی جامعه و جنگ نرم دشمن باید جوانان با هوشیاری بیشتر و استفاده درست از اینترنت بتوانند نقشه‌های دشمن را خنثی کنند، افزود: وبلاگ‌نویسان دینی باید با استفاده از فضای مجازی اجازه قدرت به دشمنان ندهند و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

*وبلاگ‌‌ها می‌توانند شکاف رسانه‌ای را برای دسترسی به اطلاعات متنوع پر کنند

وی ادامه داد: وبلاگ‌ها می‌توانند شکاف رسانه‌ای را که تاکنون برای دسترسی به اطلاعات متنوع وجود داشته، تا حدودی پر کنند و این امر باید با جدیت و هوشیاری کاملی صورت گیرد.

مسئول ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هدف از ایجاد ستاد خبری این جشنواره هماهنگی با دیگر رسانه‌ها، جامع و کامل بودن اطلاعات جشنواره و خبررسانی به موقع جشنواره و برنامه‌های آن است.

اربابی ادامه داد: تمام رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیما می‌توانند اخبار جشنواره را از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی به آدرس اینترنتی www.mtw-dini.ir استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به اندیشه شهید مطهری، افزود: دیدگاه شهید مطهری می‌گوید که علمی اسلامی است که به درد جامعه اسلامی بخورد، اینجا هم می‌توان گفت وبلاگی اسلامی و دینی است که به درد جامعه اسلامی بخورد لذا باید وبلاگ نویسان به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول