اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی فجر در میناب برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی فجر ویژه بسیجیان در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب برگزار شد.

کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی فجر در میناب برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج میناب در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه تهیه و طراحی وبلاگ‌هایی با محتوا و مطالب ارزشمند و دینی و اسلامی است گفت: فناوری ارتباطات و اطلاعات و فعالیت در عرصه مجازی در سال‌های اخیر تغییرات وسیع و سریعی در ابعاد مختلف زندگی جوامع بشری پدید آورده است.

حسن پیروی‌منش با اشاره فعالیت دشمنان در فضای سایبری و تشکیل سایت و وب سایت‌های ضد دینی و ضد اخلاقی گفت: اگر امروز کسانی که کار ارزشی و دینی می‌کنند، قواعد کار در حوزه فضای مجازی را ندانند به طور قطع میدان را به دشمنان واگذار کرده‌اند.

وی اساس کار بسیج در نظام جمهوری اسلامی را آگاهی و بصیرت دانست و اذعان داشت: در این راستا بسیج باید در  تمام عرصه‌ها ورود و با علم و تکنولو‍ژی روز دنیا آشنا شود.

در این کارگاه یک روزه که با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان خواهر و برادر به صورت به صورت جداگانه در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج میناب برگزار شد شرکت کنندگان با نحوه ساخت وبلاگ و مدیریت و پشتیبانی آن، ساخت پست الکترونیکی و ارسال و دریافت نامه توسط آن آشنا شدند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول