اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی صورت گرفت

معرفی مرکز وب‌لاگ‌نویسی دینی به عنوان غرفه برتر

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز وب‌لاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی گفت: غرفه این مرکز در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی به عنوان برتر معرفی شد.

معرفی مرکز وب‌لاگ‌نویسی دینی به عنوان غرفه برتر

سعید کسرایی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه غرفه این مرکز در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی به عنوان برتر معرفی شد، اظهار داشت: این مرکز در اسفندماه سال گذشته کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مرکز وب‌لاگ‌نویسی دینی به توسعه محتوایی در فضای مجازی می‌پردازد، گفت: این کانون به توسعه محتوایی در عرصه فضای مجازی کمک شایانی می‌کند.

مدیر مرکز وب‌لاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی هدف از برپایی این غرفه را ترویج مفاهیم و ارزش‌های اسلام و انقلاب عنوان کرد.

کسرایی‌نیا ادامه داد: مهم‌ترین بخش غرفه وب‌لاگ‌نویسی دینی که در راستای بصیرت‌افزایی و مبارزه با جنگ‌نرم و آشنایی با کامپیوتر و اینترنت فراهم شده بخش آموزش بود.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‌های تخصصی با محتوای دین و رسانه نیز از دیگر بخش‌های تشکیل ‌دهنده غرفه مرکز وب‌لاگ‌نویسی دینی در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بود.

مدیر مرکز وب‌لاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فعالیت این مرکز روز به روز در حال گسترش است، گفت: محتوا شرط نخست ما برای وب‌لاگ‌نویسان است.

کسرایی‌نیا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند "اگر غرب از اینترنت و تکنولوژی‌های روز برای انتشار ضلالت استفاده می‌کند ما باید از آن برای هدایت استفاده کنیم" گفت: تمام سعی و تلاش این کانون نیز در همین راستا است.

در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان 60 شرکت معتبر نرم‌افزاری از سراسر کشور و هشت دستگاه استانی در 12 بخش حضور فعال داشتند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول