اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی خبر داد

ارسال 140 اثر به دبیرخانه جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی گفت: در 10 روز نخست آغاز به کار جشنواره نزدیک به 140 اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی ارسال شد.

ارسال 140 اثر به دبیرخانه جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، سعید کسرائی‌نیا با اشاره به اینکه تاکنون استقبال بی‌نظیری از جشنواره شده است، اظهار داشت: تاکنون بیش از 100 نفر در جشنواره شرکت کرده و نزدیک به 140 اثر به جشنواره معرفی شده است.

وی ادامه داد: از 140 اثر معرفی شده بیشترین اثر در بخش پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها با 110 اثر و کمترین آثار در قسمت نوشته، نشریات الکترونیکی، مجلات ایمیلی، پادکست و ویدئوکست است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌جنوبی و چند نهاد فرهنگی استان در حال برگزاری است، افزود: تمام علاقه‌مندانی که در خراسان‌جنوبی زندگی و یا خراسان‌جنوبی‌های خارج از استان هستند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

کسرائی‌نیا، مهم‌ترین اهداف جشنواره را تولید محتوا مبتنی بر چند رسانه‌ا‌ی بودن و تجمیع اطلاعات و مفاهیم اسلامی در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند در 10 روز ابتدایی آغاز به فعالیت جشنواره این اهداف تا حد زیادی محقق شده است.

*جشنواره به دنبال مردمی کردن تولید محتوا در فضای مجازی است

وی با بیان اینکه این جشنواره تا به امروز ضمن بیان معارف اسلامی در راستای توسعه وبلاگ‌نویسی و ابزارهای اینترنتی حرکت مناسب و روبه رشدی داشته است، افزود: بدون شک این جشنواره به دنبال مردمی کردن تولید محتوا در فضای مجازی و شناسایی فعالان این حوزه در خراسان‌جنوبی است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی در بین مخاطبان خاص آغاز شده است، تصریح کرد: در مدت باقی مانده سعی بر آن است که با معرفی کامل جشنواره، فضای مشارکت حداکثری تمام اقشار مختلف جامعه فراهم شود.

کسرائی‌نیا با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی این جشنواره‌ها دارند، افزود: تا این مرحله از فعالیت جشنواره رسانه‌های استان همکاری خوبی را با این مرکز داشته‌اند و امید است تا پایان جشنواره یاری‌گر این مرکز برای بیان معارف اسلامی در فضای مجازی باشند.

*فعالان فرهنگی و سایبری با هر گرایشی در این جشنواره مشارکت کنند

وی در پایان ضمن تقدیر از جامعه فرهنگی و تمامی مدیران اجرایی استان که تا به امروز تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره انجام داده‌اند، گفت: از تمامی فعالان فرهنگی، سایبری، هنری و فرهیختگان دعوت می‌کنیم تا با هر اندیشه و گرایشی در این جشنواره مشارکت داشته باشند و ضمن تولید محتوای غنی، صدای دین و فضیلت را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول