اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات

مسابقه سیاسی وبلاگ‌نویسی «حضور» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین مسابقه سیاسی وبلاگ‌نویسی «حضور » به همت اداره تبلیغات اسلامی آبیک برگزار می‌شود.

مسابقه سیاسی وبلاگ‌نویسی «حضور» برگزار می‌شود

مسئول کانون فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آبیک، روشنگری شرایط سیاسی فعلی کشور و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را از اهداف اصلی برگزاری مسابقه سیاسی وبلاگ‌نویسی حضور عنوان کرد و به خبرنگار فارس در آبیک گفت: در این مسابقه 55 وبلاگ‌نویس در قالب مقاله، اخبار، گزارش، مصاحبه، شعر و عکس مطالب خود را ارائه می‌کنند.

مصطفی محمدی افزود: گرچه به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود ولی وبلاگ وبلاگ‌نویس برتر به وب‌سایت ارتقاء می‌یابد.

وی ادامه داد: این مسابقه از اول اسفند ماه آغاز و تا 12 اسفند ماه روز انتخابات ادامه دارد.

این مسئول همچنین از برگزاری 17 دوره کارگاه آموزشی طرح تربیت افسران جنگ نرم در کتابخانه الکترونیکی اداره تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این طرح با هدف تربیت افراد تأثیرگذار در ابعاد فرهنگی، معنوی و متخصص در جنگ نرم ویژه فضای مجازی اینترنت شاخه وبلاگ‌نویسی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

محمدی ادامه داد: این طرح کاملاً رایگان است و انتظار مالی از افراد شرکت‌کننده در طرح را نداریم ولی در زمینه پشتیبانی وبلاگ‌ها و نحوه عملکرد آن پس از گذراندن دوره آموزشی تدابیری خاصی اندیشیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: افراد پس از ثبت‌نام در یکی از دسته‌های نوآموزان، سازماندهی شده و بر اساس علاقه‌ در یکی از بخش‌ها که شامل عکاسی، خبر، گزارش، مقاله و شعر است آموزش می‌بینند و باید وظایف محوله را پس از اتمام آموزش به خوبی انجام دهند.

این مسئول ایجاد پایگاه جنگ نرم در شهرستان آبیک و تعمیم آن به سراسر کشور را از اهداف بلندمدت اجرای طرح تربیت افسران جنگ نرم عنوان کرد.

محمدی یادآور شد: وبلاگ‌نویسان برای شرکت در طرح تربیت افسران جنگ نرم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در روزهای زوج به کانون فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در شهرک بنیاد و یا به اداره تبلیغات اسلامی آبیک واقع در بلوار امام مراجعه و یا با شماره تلفن‌های  02822822138 و 02822899448 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول