اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون جوانان بسیج ناحیه میناب خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی فجر ویژه بسیجیان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب از برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی فجر، ویژه بسیجیان این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی فجر ویژه بسیجیان

 

حسن پیروی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب با بیان اینکه عصر کنونی عصر ارتباطات و انتقال سریع اطلاعات محسوب می‌شود، اظهار داشت: وسایل و امکانات و نیز تکنولوژی‌های فراوانی توسط انسان‌ها اختراع شده که به واسطه آن انسان‌ها با یکدیگر ارتباط دارند و از اوضاع هم مطلع می‌شوند و داشته‌های خود را به دنیا عرضه می‌کنند.

وی افزود: وسایل ارتباط جمعی و تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون و رادیو و روزنامه‌ها هر کدام به نوعی دارای محاسن و معایبی هستند.

مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج میناب ادامه داد: وبلاگ‌ها در کنار خبرگزاری‌ها در فضای مجازی و در زمینه انتقال اطلاعات و ارتباط میان انسان‌ها در سال‌های اخیر مورد توجه صاحب‌نظران و عموم مردم قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به ورود بسیاری از بسیجیان در این عرصه، علم و آگاهی و برخورداری از دانش فضای سایبری بسیجیان را قابل تحسین دانست و بیان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف تهیه و طراحی وبلاگ‌هایی با محتوا و مطالب ارزشمند و دینی و اسلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ساماندهی وبلاگ‌نویسان بسیجی و تقویت آنان از دیگر اهداف این کارگاه است.

مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب زمان برگزاری این کارگاه را 21 بهمن‌ماه اعلام کرد و بیان داشت: این کارگاه یک روزه با حضور 200 نفر از بسیجیان خواهر و برادر به صورت تفکیکی در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج میناب واقع در شهرک المهدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول