اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی "موج فجر" در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی "موج فجر" در بوشهر خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی "موج فجر" در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی نیا ظهر امروز در جلسه با مسئولان نخستین جشنواره وبلاگ نویسی موج فجر اظهار داشت: این جشنواره با هدف پاسداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اشاعه فرهنگ و ابلاغ انقلاب مردمی کشورمان ایران در فضای مجازی و دسترسی سهل و آسان دنیا به محتوای مورد نیاز در ارتباط با تشکیل و پیروزی حرکت انقلاب اسلامی این جشنواره برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: نخستین جشنواره وبلاگ نویسی موج فجر از وقایع سال ۴۲ تاکنون در ارتباط با پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته کشوری و استانی، عکس، شعر، داستان، خاطره، نثر ادبی، کلیپ، مقاله، مصاحبه از جمله محورها و موضوعات محتوایی اساسی این جشنواره است.

موسوی‌نیا هدف اصلی این جشنواره وبلاگ نویسی موج فجر را ورود جوانان به فضای جهانی اینترنت دانست و افزود: در این جشنواره سعی شده که موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی را در فضای اینترنت توسعه و اشاعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما با استقبال جوانان روبه رو شده تصریح کرد: انتظار می‌رود در این جشنواره، جوانان حضور گسترده تری داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به سطح داوری جشنواره وبلاگ نویسی موج فجر اشاره و خاطر نشان کرد: داوری در دو بخش محتوایی و فنی توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود و هر یک از بخش‌ها امتیاز ویژه دارند که وبلاگ‌های شرکت کننده با توجه به ایده‌ها و امکانات و موارد خواسته شده در معیارهای داوری که در سایت جشنواره هم قرار دارند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سید میثم آرامن مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی بوشهر تبیان نیز در این نشست: علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 15 اسفند 90، آدرس وبلاگ خود برای  ثبت نام و شرکت در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی موج فجر به پایگاه اینترنتی Www.BUMF.iR مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول