اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی دومین جشنواره وبلاگ‌نویسان کردستان خبر داد

ارسال 257 اثر به جشنواره وبلاگ‌نویسی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی دومین جشنواره وبلاگ نویسان کردستان از ارسال 257 اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: 126 وبلاگ از تعداد مذکور به مرحله پایانی راه یافتند.

ارسال 257 اثر به جشنواره وبلاگ‌نویسی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج توحید رستمی عصر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره که در پادگان توحید سنندج برگزار شد، زمان ثبت‌نام جشنواره را 20 آبان ماه تا 20 آذر ماه عنوان و اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام با توجه به استقبال مخاطبان تا 30 آذر ماه تمدید شد و در مجموع 257 وبلاگ‌نویس در جشنواره ثبت‌نام کردند که پس از ارزیابی اولیه 126 نفر به مرحله پایانی راه یافتند.

به گفته وی، سنندج با 41 وبلاگ و سروآباد با 2 وبلاگ کمترین و بیشترین شهرستان‌های شرکت‌کننده در این جشنواره بوده‌اند.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: فراهم کردن مقدمات برگزاری رزمایش فرهنگی در فضای مجازی، شناسایی و استعدادیابی بسیجیان در فضای مجازی، تبیین و نشر فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و بسیج و دفاع مقدس در فضای مجازی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

رستمی خاطرنشان کرد: فضاسازی رسانه‌ای در محیط مجازی، ارتباط و تعامل با بسیجیان صاحب فکر، اندیشه و قلم و هنر در فضای مجازی و ارزیابی توانایی بسیجیان شرکت کننده در جشنواره و تجلیل از نخبگان عرصه فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

به گفته دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی، بسیج پیشتاز در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی و دفاع از ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، انتخابات مجلس، تجلی بصیرت، حضور مردم و قانون‌گرایی و ولایت فقیه هدیه الهی و محور انسجام و وحدت در کشور و امت اسلامی از محورهای برگزاری این جشنواره بوده است.

رستمی افزود: حجاب، عفاف و ارزش والای زن مسلمان ایرانی، آثار و برکات مسجد در رشد و بالندگی و پیشرفت، جهاد اقتصادی، نقش مثلث شوم در مقابله با خیزش و بیداری اسلامی ، جنبش وال‌استریت و آغاز فروپاشی نظام سرمایه‌داری، مکتب عاشورا، درس‌ها، عبرت‌ها و مسئولیت‌ها از دیگر محورها و موضوعات در نظر گرفته شده برای وبلاگ‌های شرکت کننده بوده است.

رستمی با اشاره به مسئولیت و رسالت وبلاگ‌نویسان اضافه کرد: مبارزه با سیاه‌نمایی و بررسی تحلیلی شبکه‌های ماهواره‌ای، پرداختن به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و ارائه راه کار مناسب برای مبارزه و تبیین ابعاد این آسیب‌ها و اهتمام به نشر فضیلت‌های اخلاقی از جمله مواردی است که وبلاگ نویسان و فعالان حوزه فضای مجازی باید به آن توجه کنند.

وی از توانمندسازی بسیجیان در فضای مجاز  با برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی در شهرستان‌ها، شبکه‌ سازی بسیجیان در فضای مجازی، پشتیبانی و حمایت از عکاسان، شاعران، طنز نویسان، کاریکاتور نویسان، سازندگان کلیپ تصویری کوتاه، مقاله نویسان،انیمیشن سازان به عنوان محورهایی یاد کرد که قرارگاه سایبری سپاه بیت‌المقدس کردستان در سال آینده در دستور کار دارد.

پایان پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول