اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر خبر داد

برگزاری دوره‏های آموزش وبلاگ‏نویسی در مهدیشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از برگزاری یک دوره آموزش وبلاگ‏نویسی ویژه اعضای باشگاه فرهنگی جوان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‏های آموزش وبلاگ‏نویسی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی عصر امروز با حضور در نشست هماهنگی برگزاری این کارگاه، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ‏نویسی برای اعضای باشگاه فرهنگی جوان در مهدیشهر اظهار داشت: یک دوره آموزشی آشنایی با اینترنت، وبلاگ‏نویسی و ایمیل ویژه دانش‏آموزان عضو طرح باشگاه فرهنگی جوان در این شهرستان برگزار می‏شود.

وی بهره‏مندی از فضای مجازی، به‏کارگیری ابزار روز ارتباطی، امکان ارتباط همگانی همیشگی و همه‏جایی، دسترسی آسان، ورود فعال اعضا در عرصه جنگ نرم و آشنا کردن دانش‏آموزان ممتاز با محیط مجازی را از مهم‏ترین اهداف برگزاری این دوره‏ها عنوان کرد.

زاهدی اظهار داشت: همه انسان‏ها باید در فراگیری علوم معارف سعی و تلاش کرده و جوانان نیز در این راه استعدادهای خود را شکوفا سازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: یک جوان ایرانی باید در وجدان خود احساس کند که نسبت به آینده کشور مسئولیت دارد؛ زیرا همین احساس بود که در دوران دفاع مقدس، اکثر جوان‏های متعهد را به میدان جنگ کشاند.

کلاس‏های وبلاگ‏نویسی ویژه اعضای باشگاه فرهنگی جوان در مهدیشهر پنج‏شنبه و جمعه این هفته در مرکز فنی و حرفه‏ای خواهران این شهر در دو شیفت برای دختران و پسران برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول