اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی خبر داد

اعلام منابع محتوایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی گفت: منابع محتوایی و مستند برای شرکت‌کنندگان در نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی اعلام شد.

اعلام منابع محتوایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، محمدهادی شهاب اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند از این منابع برای تولید محتوای مستند استفاده کنند.

وی بیان داشت: در حوزه علوم قرآنی علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از "کتب‌البیان فی علوم‌القرآن" اثر آیت‌الله خوئی، اسرارالتنزیل از استاد سید محمدباقر حجتی، علوم قرآنی نوشته آیت‌الله معرفت، تفسیرالمیزان اثر علامه طباطبایی در 20 جلد و یا ترجمه آن در 40 جلد، تفسیر مخزن‌العرفان اثر بانو امین اصفهانی به فارسی در 15 جلد، پرتوی از قرآن اثر آیت‌الله طالقانی و روح مجرد از علامه سیدمحمد حسین حسینی طهرانی به تولید محتوای مستند بپردازند.

دبیر علمی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: کتب امام علی و فلسفه الهی اثر علامه طباطبایی، علی از زبان امام علی از سید جعفر شهیدی، جاذبه و دافعه علی و سیری در نهج‌البلاغه نوشته استاد شهید مطهری، امام‌شناسی در 18 جلد اثر علامه حسینی طهرانی و تفسیر نهج‌البلاغه 25 جلد از علامه جعفری و شیعه در اسلام اثر علامه طباطبایی منابع مناسب برای تولید محتوا در حوزه امام علی (ع) و شیعه‌شناسی است.

شهاب افزود: علاقه‌مندان به تولید محتوا در این حوزه همچنین می‌توانند از سایت www.motaghin.com نیز استفاده کنند.

وی اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه‌الزهرا نوشته سید جعفر شهیدی، فص فاطمیه اثر حسن‌زاده آملی نیز منبع مناسب در حوزه شناخت حضرت الزهرا (س) و تولید محتوای مستند در این زمینه است.

دبیر علمی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی بیان داشت: علاقه‌مندان به تولید محتوا در زمینه امام حسین (ع) و اندیشه عاشورایی می‌توانند از کتب پس از 50 سال نوشته شهیدی، شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی اثر آیت‌الله جوادی آملی و حماسه حسینی از شهید مطهری استفاده کنند.

شهاب تصریح کرد: کتب امام رضا و فلسفه الهی از آیت‌الله جوادی آملی، عیون اخبار الرضا، آیین زندگی در سیره رضوی اثر محمد باقرپور امینی و همچنین کتاب زندگی و بس می‌تواند مورد استفاده کسانی قرار گیرد که در مورد معرفی امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی تولید محتوا می‌کنند.

وی افزود: قیام و انقلاب مهدی اثر استاد شهید مطهری نیز منبع مناسبی برای تولید محتوا در فضای مجازی در زمینه مهدویت و انتظار است.

دبیر علمی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: کتب معقول از علامه جعفری، تعاون‌الدین و العلم، مسئله حجاب و اخلاق جنسی در اسلام و غرب، تکامل اجتماعی انسان و نظام حقوق زن در اسلام از شهید مطهری، هستی و مستی اثر دکتر دینانی، انسان‌شناسی در قرآن از دکتر عبدالله نصری، هنر خوب زندگی کردن از  اندره موروا، از دوران نامزدی تا پایان زندگی، راهنمای آموزش مهارت‌های زندگی از صدیقه ضیایی، 10 قانون انسان بودن اثر شری اسکات، مرگ زندگی دوباره، پذیرش تفاوت با همسر، افزایش عشق در زندگی از حمید آتش‌پور، آشنایی با مهارت‌های پایه زندگی از عاطفه باقری، زندگی اثر حمیده فیض‌آبادی ، شعله‌ای بدون دود نوشته کریشنا مورتی، مقابله با چاقی، رویارویی با فقدان، کنترل غم غربت، جلوگیری از تعلل ورزیدن، کاهش تعصب در روابط نزدیک از حمید آتش‌پور نیز منابع معتبری در حوزه دین و خانواده است.

شهاب افزود: کتب شادی تألیف‌ و ت‍رج‍م‍ه‌ ن‍اصر ی‍وسفی ‌و ش‍ه‍ره‌ ی‍وسفی‌ ب‍ا ه‍م‍ک‍اری‌ مؤس‍س‍ه‌ پ‍ژوهشی‌ ک‍ودکان‌ ی‍ا حوضچه اکنون ( زندگی در زمان حال) اثر روزبهانی و فرشاد علی‌یاری، قوانین زندگی از  سیدنی هربرت ملون، ف‍ره‍ن‍گ‌ زندگی نوشته غ‍لامرضا ب‍ه‍رام‍ی‌، زندگی زیباست از تابان ناصری، قانون زندگی اثر ریچارد تمپلار و فلسفه و هدف زندگی محمدتقی جعفری نیز دیگر منابع این حوزه است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به تولید محتوا در حوزه احکام و آموزه‌های دین نیز می‌توانند از کتب شناخت از شهید مطهری، آداب نماز و سرالصلوه از امام خمینی، اسرارالصلوه اثر میرزا جواد ملکی تبریزی، قلب سلیم از شهید دستغیب، انسان در عرف عرفان از آیت‌الله حسن زاده آملی، قلب اسلام و معنویت و هنر اسلامی از آثار سید حسن نصر، رساله در طهارت انسان اثر استاد سید محمدمحسن حسینی طهرانی، وحی یا شعور مرموز از علامه طهرانی، اسرارالملکوت از سید محمدمحسن حسینی طهرانی، رساله لب‌اللباب فی سلوک اولوالالباب از علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی، حریم قدس سید محمدمحسن حسینی طهرانی، اربعین اثر سیدمحمد محسن حسینی طهرانی، گفتارهای معنوی و امدادهای غیبی در زندگی بشر از استاد مطهری و اصلاح نفس اثر سید کاظم ارفع و معادشناسی از دیگر آثار علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی استفاده کنند.

دبیر علمی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: کتب امام صادق مغز متفکر جهان شیعه ترجمه ذبیح‌الله منصوری و  تألیف دانشمندان استراسبورگ، تعاون‌الدین و العلم، اسلام و علوم روز، اسلام و حقوق بشر از مارسل بوازار، مناظره دکتر و پیر نوشته شهید هاشمی‌نژاد، کتاب شفای ابن سینا (طبیعیات و ریاضیات)، ور ملکوت قرآن (4 جلد ) از  علامه طهرانی، توحید مفضل، اصول فلسفه و روش رئالیسم از  شهید مطهری، آغاز و انجام، اخلاق ناصری و اوصاف‌الاشراف از آثار خواجه نصیر طوسی، گلستان سعدی، نشان از بی‌نشان‌ها و لاله‌ای از ملکوت نیز می‌تواند مورد استفاده کسانی قرار گیرد که در حوزه دین و دانش تولید محتوا می‌کنند.

شهاب گفت: کسانی که قصد تولید محتوا در حوزه سیاسی و رسانه‌ای و خبری را دارند می‌توانند از کتب سیاست خارجی ایران، عقلانیت و توسعه‌یافتگی ایران، فرهنگ سیاسی ایران از آثار دکتر محمود سریع‌القلم، روش‌های پژوهش در سیاست، مسائل سیاست جهان، آمریکا و اسلام سیاسی، دیباچه‌ای بر نظریه انحطاط ایران از سید جواد طباطبایی، اقتدارگرایی ایران در دوران قاجار از محمود سریع‌القلم، جامعه‌شناسی خودمانی و جامعه‌شناسی نخبه‌کشی استفاده کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان به تولید محتوا در این حوزه می‌توانند از سایت www.farasatkhah.blogsky.com نیز استفاده کنند.

دبیر علمی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: کتب مبانی کارآفرینی و اصول و مبانی کارآفرینی، فرا تحلیل مطالعات کارآفرینی و اشتغال اثر هوشنگ ظهیری، کارآفرینی از کیان کیانی دوست و کارآفرینی در نهادهای مدنی جامعه اثر سید محمد مقیمی نیز منابعی هستند که علاقه‌مندان به تولید محتوا در زمینه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول