اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مجلس و وزیر ‌ارشاد

پنجمین طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب پایان یافت

خبرگزاری فارس: پنجمین طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

پنجمین طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی پنجشنبه شب در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار شد.

در این مراسم از 30 برگزیده طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب تقدیر شد.

طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب همه ساله از ابتدای محرم‌الحرام تا اربعین حسینی برای ترغیب نویسندگان و هنرمندان به خلق آثار حسینی و عاشورایی توسط رادیو معارف برگزار می‌شود.

پنجمین دوره این طرح در آذر و دی‌ماه سال جاری اجرا شد و طی آن در مجموع 4 هزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه رسید. به علاوه حدود 50 هزار نفر نیز با مطالعه هفت کتاب برگزیده عاشورایی در بخش کتابخوانی این مسابقه شرکت کردند.

دبیرخانه بوی سیب 100 نفر از برترین وبلاگ‌نویسان تاریخ را در شهر قم گرد‌هم آورد و طی یک اردوی دو روزه نسبت به آموزش بعضی نکات توسط اساتید فن اقدام کرد.

پنجمین دوره طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب دارای دو بخش اصلی و جنبی بود که در بخش اصلی بهترین وبلاگ نوشته عاشورایی از بین هزار و 326 اثر، بهترین ریزنوشته عاشورایی از بین 720 اثر و بهترین وبلاگ عاشورایی از بین هزار و 133 اثر معرفی شدند.

در بخش جنبی نیز برترین پادکست از بین 195 اثر و بهترین اثر گرافیکی از بین 597 اثر معرفی شدند.

همچنین دبیرخانه بوی سیب برای جلب مشارکت عموم مردم و به منظور ترویج روحیه کتابخوانی، این بخش را به مسابقه این دوره اضافه کرده است. در بخش کتابخوانی امسال، هفت کتاب معرفی شد و 50 هزار شرکت‌کننده از طریق پیامک در این مسابقه شرکت کردند.

بخش بین‌الملل نیز امسال با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به این دوره طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب اضافه شد که از این بخش نیز استقبال خوبی به عمل آمد.

همچنین در آئین اختتامیه پنجمین طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از چندین محصول فرهنگی رادیو معارف رونمایی شد.

«نرم‌افزار بر بال سخن مجموعه سخنرانی‌های رادیو معارف در سال 89 مجموع 21 سخنرانی از خطبای نامی کشور»، «نرم‌افزار چند رسانه‌ای تا ساحل آرامش، مجموعه بی‌نظیر از سلسله برنامه‌های پرسش و پاسخ تربیتی، خانواده، گام‌های موفقیت در زندگی مشترک با کارشناسی استاد عباسی»، «نرم‌افزار مجموعه میان برنامه‌های رادیو معارف»، «لوح فشرده مکارم خوبان حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله روحانی»، «لوح فشرده پرسمان قرآنی» و «لوح فشرده صد ساعت برنامه از مجموعه 160 برنامه به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول