اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

اهانت به مقدسات اسلام توطئه استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: اهانت به مقدسات اسلام حرکت ناجوانمردانه دشمن به دلیل بیداری اسلامی و توطئه استکبار و صهیونیسم است.

اهانت به مقدسات اسلام توطئه استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس امام هادی (ع) اظهار کرد: امام هادی (ع) در سال 212 هجری قمری متولد شدند و حدود 42 سال زندگی کردند و در سال 254 هجری در سامرا به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تمام ائمه اطهار (ع) دارای عصمت بودند، افزود: شرایط برای ائمه اطهار (ع) در دوره‌های مختلف متفاوت بود و دوره امامت حضرت امام هادی (ع) 33 سال بود.

خطیب موقت رشت ابراز کرد: حرکت غیرانسانی و ناجوانمردانه برخی افراد با همکاری استکبار جهانی علیه ائمه اطهار (ع) را محکوم می‌کنیم و این بی‌حرمتی موجب واکنش مردم مسلمان شده است.

وی، با اشاره به اینکه موج بیداری اسلامی از کشورهای اسلامی فراتر رفته است، تصریح کرد: اهانت به ائمه اطهار (ع) به دلیل بیداری اسلامی است و دشمن می‌خواهد با این روش به ولایت فقیه و مسئله انتظار و مهدویت ضربه بزند.

شفیعی‌زاده، ادامه داد: هر قدر دشمنان به مقدسات اسلام توهین کنند اتحاد و انسجام مسلمانان بیشتر می‌شود و مردم به اعتقادات خود بسیار راسخ هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از حالت انفعالی خارج شوند، اذعان کرد: مسئولان باید به راهبرد دشمنان حمله کنند و زمینه‌ای فراهم شود که راهبرد دشمن مورد خدشه قرار گیرد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه جوانان باید وارد مجازی شوند و زندگی ائمه اطهار (ع) را بیان کنند، خاطرنشان کرد: تشیع در 1400 سال گذشته ابزار تبلیغی در اختیار نداشت و حکومت‌ها علیه تشیع بودند و بسیاری از شیعیان در طول تاریخ کشته شدند اما به دلیل اینکه شیعه منطق داشت ماندگار مانده است.

وی، توهین به مقدسات را جرم دانست و افزود: مردم علیه دشمنان باید جدی باشند و احساس خود را در مراسم‌های مختلف اعلام کنند.

شفیعی‌زاده، در ادامه به انتخاب نمایندگان مجلس نهم در گیلان اشاره کرد و گفت: در گیلان 13 نماینده داریم که می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

وی، افزود: مردم از عملکرد نمایندگان دوره قبل رضایت نداشتند و 80 درصد آنها را انتخاب نکردند و به نمایندگان توصیه می‌کنیم با یکدیگر متحد شوند و با کمک استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در استان تصمیم‌گیری کرده و مشکلات را برطرف کنند.

خطیب موقت رشت، جدی گرفتن اشتغال جوانان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در بیشتر خانواده‌ها بیکار وجود دارد در حالی که یک‌هزار نفر بازنشسته در استان هنوز سر کار می‌روند و مدیری را می‌شناسم که 30 مشاور دارد اما جوانان ما بیکار هستند.

وی، تضعیف سپاه و بسیج را راهبرد 33 ساله آمریکا و صهیونیسم دانست و اظهار کرد: سپاه برای مردم عزت قائل است و از هیچ جریان و گروهی حمایت نمی‌کند.

وی از صدا و سیمای شبکه باران خواست تا نماز جمعه را بدون سانسور پخش کند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول