اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان

نور خدایی امام هادی (ع) با یاوه‌گویی شیطان‌پرستان خاموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در هتک حرمت ساحت امام هادی (ع) در بیانیه‌ای اعلام کرد: نور خدایی امام علی‌النقی(ع) با یاوه‌گویی شیطان‌پرستان هرگز خاموش ‌شدنی نیست.

نور خدایی امام هادی (ع) با یاوه‌گویی شیطان‌پرستان خاموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،http://www.zahedan-tebyan.ir در این بیانیه آمده است: ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام علی النقی علیه‌السلام، نسبت به معرفت‌افزایی در خصوص شخصیت الهی و آسمانی آن امام همام در میان امت اسلام تأکید می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: سوم رجب‌المرجب سال 254 هجری، بستر خاک گرم سامرا میزبان پیکر مقدس امامی بزرگوار از تبار معصومین شد که عمر شریفش به هدایت و زعامت امور مسلمین سپری شد و در این مسیر همچون پدران و اجداد طاهرینش از بذل مال و جان و خاندان در راه اعتلای اسلام دریغ نکرد.

در این بیانیه آمده است: عاقبت، دستگاه فاسد حکومت عباسی، تاب نورافشانی این آفتاب عالمتاب را نیاورد و با آنکه به زعم باطل خود، آن حضرت را در نزدیکی مرکز حکومت خود در حصر قرار داده بود، تحمل دیدن نفوذ معنوی و دینی آن امام همام در جامعه اسلامی را نیاورد و آن بزرگوار را به زهر جفا به شهادت رسانید.

این بیانیه حاکی است: اکنون در سوم رجب‌المرجب سال 1433 هجری، یک بار دیگر داغ مصیبت هجران این امام مظلوم در دل شیعیان و شیفتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام تازه شده است، شیطان‌پرستان عصر جدید، به خیال خام و سست خود گمان کرده‌اند که می‌توانند با یاوه‌گویی و ژاژخایی‌، غباری بر دامن پاک و معصوم امام علی‌النقی الهادی بنشانند، غافل از آنکه نور خدایی هرگز خاموش ‌شدنی نیست، اگر چه کافران از مشاهده آن اکراه داشته باشند.

تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام علی‌النقی الهادی علیه‌السلام به عموم مسلمانان و شیعیان جهان، بر لزوم افزایش و ارتقای معرفت و شناخت جامعه اسلامی نسبت به این پیشوای معصوم تأکید می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول