اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله علم‌الهدی برگزار می‌شود

تجتمع اعتراض‌آمیز طلاب مشهد در محکومیت هتک حرمت امام هادی(ع)

خبرگزاری فارس: تجتمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون بسیجی مشهد در محکومیت هتک حرمت به امام هادی(ع) فردا در مشهد برگزار می‌شود.

تجتمع اعتراض‌آمیز طلاب مشهد در محکومیت هتک حرمت امام هادی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی مسئول سیاسی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی اظهار کرد: تجتمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون بسیجی مشهد در محکومیت هتک حرمت به امام هادی(ع) فردا چهارم خردادماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات از سوی ایادی فریب خورده استکبار در راستای جنگ ‌نرم جریان وهابیت علیه مبانی فکری تشیّع صورت می‌گیرد تصریح کرد: عکس‌العمل به موقع مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران به ویژه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در خنثی‌سازی ترفندهای دشمنان علیه مبانی اعتقادی شیعیان به ویژه امام هادی(ع) موثر خواهد بود.

مسئول سیاسی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی افزود: این تجمع به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج مدرسه علمیه عالی نواب و سلیمانیه و با همکاری مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی فردا در مشهد برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این تجمع، جمع کثیری از طلاب و روحانیون بسیجی اهانت به ساحت مقدس امام هادی(ع) در سالروز شهادت این امام همام را محکوم خواهند کرد.

مسئول سیاسی مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی یادآور شد: این مراسم با حضور راویان فتح خرمشهر و آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در روز پنج‌شنبه چهارم خردادماه 91 ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول