اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد هماهنگی دسته‌های عزاداری امام ‌هادی(ع) در اطلاعیه‌ای:

عاملان هتک حرمت به امام هادی(ع) باید مجازات شوند

خبرگزاری فارس: ستاد هماهنگی دسته‌های عزاداری امام‌ هادی(ع) با صدور اطلاعیه‌ای بر مجازات عاملان هتک حرمت به امام هادی(ع) تاکید کرد.

عاملان هتک حرمت به امام هادی(ع) باید مجازات شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در اطلاعیه صادر شده از سوی این ستاد آمده است: سوم رجب المرجب، روز شهادت امام علی النقی علیه‌السلام است. آن امام همامی که مظهر هدایت الله و رهبر راستین مؤمنان بود. همان امامی که عشق و محبت به او چراغ فروزان محبت به خدا را در دل‌ها روشن می‌سازد و معرفت و شناخت به آن حضرت، باب معرفت الله را به جان‌های شیفته باز می‌کند، به‌راستی که مصیبت بزرگ شهادت آن امام را نخست باید به رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت فاطمه زهرا(س) تسلیت گفت.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: اکنون در سالروز شهادت امام‌ هادی علیه‌السلام ما عزاداران و عاشقان حضرتش بر نکات مهمی تاکید می‌کنیم:

1. دشمنان اهل‌بیت علیهم‌السلام همانا دشمنان رشد و کمال معنوی بشریت و ناشران ظلم و تیرگی هستند. آنان در عصر آن امامان معصوم با دسیسه‌های گوناگون کوشیدند تا سد راه نهضت الهی آنان باشند و اکنون نیز در تلاشند تا با دهان‌های نامبارکشان نور ایمان را دل‌های مؤمنان خاموش سازند. توطئه اخیر دشمنان اسلام در اهانت به ساحت مقدس امام علی النقی علیه‌السلام از همین رهگذر بود که با درایت علمای اعلام و مراجع معظم تقلید و هوشیاری امت اسلام عقیم ماند. از این‌رو بار دیگر اهانت به ساحت مقدس امام‌ هادی علیه‌السلام را محکوم می‌کنیم و بر مجازات عاملان آن تاکید می‌کنیم.

2. آنچه امروز دشمن از آن بیم دارد گسترش تعالیم نورانی قرآن و عترت است. تخریب بارگاه ملکوتی امامین عسکریین در سال‌های پیش و اهانت به مقام مقدس امام‌ هادی علیه‌السلام در سال جاری نشان از خشم دشمن از گسترش روزافزون تعالیم دینی در جهان دارد. از این‌رو مسلمانان باید بکوشند تا با گسترش معارف نورانی قرآن کریم و معصومین علیهم‌السلام و به‌ویژه سخنان نورانی امام‌ هادی علیه‌السلام، در زیارت جامعه کبیره توطئه دشمنان را خنثی سازند و جهانیان را از کوثر کثیر معارف الهی بهره‌مند کنند.

3. امروز مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی اهانت به جگر گوشه‌های پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به‌ویژه حضرت امام‌ هادی علیه‌السلام را تاب نمی‌آورند و از بانیان آن اعلام برائت می‌کنند. همه مسلمانان به خوبی می‌دانند که عاملان اصلی اینگونه حوادث آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند از این‌رو در ضمن مبارزه با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه، همه مسلمانان جهان را به وحدت اسلامی و بیزاری از دشمنان قسم‌خورده اسلام دعوت می‌کنیم.

4. امواج خروشان بیداری اسلامی مبشر نابودی مستکبران جهان و رژیم‌های خودکامه وابسته به آن است. این پدیده عظیم که ملت شریف ایران با رهبری بیدارگرایانه امام راحل رحمةالله علیه پیشکسوت و آغازگر آن بود امروز مرزهای جهان اسلام را در نوردیده و جهانیان را به شگفتی وا داشته است. در این میان اندوه فراوان شیعیان مظلوم بحرین دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد. ضمن اعلام همدردی با شیعیان مظلوم در کشور برادر بحرین، پیروزی کامل آنان را از خداوند متعال خواستاریم.

5. همه می‌دانند که امام عظیم‌الشأن ما رضوان‌الله علیه سرسلسله بیدارگران در عصر حاضر بود. او در سخنان ارزشمند خود حتی در وصیت‌نامه الهی و سیاسی مسلمانان را به درنگ در رهنمود‌های نورانی امام ‌هادی علیه‌السلام و زیارت جامعه کبیره دعوت می‌کرد. از این‌رو ضمن تسلیت ایام ارتحال آن عزیز سفر کرده همگان را به شرکت پرشور در مراسم ارتحال امام خمینی رحمةالله علیه و استماع بیانات ارزشمند رهبر بیدار دل ایران اسلامی و ولی امر مسلمانان جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دعوت می‌کنیم.

در پایان این بیانیه آمده است: بی‌تردید اندوه ما در این مصیبت، در تقابل دریای بیکران اندوه حجةابن‌الحسن‌العسکری عج‌الله تعالی فرجه الشریف قطره‌ای بیش نیست. ضمن تسلیت این مصیبت به حضرتش ظهور آن ذخیره الهی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

شایان ذکر است مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌توانند برای عضویت در «سامانه فدائیان امام‌ هادی علیه‌السلام» نام مبارک حضرت را به شماره 3000282860 پیامک کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول