اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

مراسم‌های سوگواری شهادت امام هادی(ع) باشکوه‌ برگزار شود

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم از عموم ملت مسلمان ایران و دوستداران اهل‌بیت(ع) و هیئت‌های مذهبی برای شرکت با شکوه و یکپارچه در مراسم سوگواری و دسته‌های سینه‌زنی در سالروز شهادت جانگداز حضرت امام هادی(ع) دعوت کرد.

مراسم‌های سوگواری شهادت امام هادی(ع) باشکوه‌ برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار تعدادی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به نقشه‌های دشمنان اسلام از زمان امامت حضرت امام هادی(ع) گفت: جاهلان و شیطان‌صفتان هرگز نخواهند توانست نور آفتاب هدایت ائمه معصومین علیهم السلام را خاموش کنند و خلاف میل آنان، روز‌به‌روز بر محبت و ولایت مردم نسبت به اهل بیت علیهم السلام افزوده می‌شود.

وی در بخش دیگری از بیانات خود گفت: زیارت جامعه کبیره و نیز زیارت امیرالمؤمنین(ع) در روز مبارک عید سعید غدیر که از حضرت امام هادی علیه السلام وارد شده است رمز بقای تشیّع در سایه الطاف و عنایات ولایت و امامت است.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در ادامه اظهار کرد: وظیفه دوستداران این امام معصوم در این زمان این است که در روز سوم ماه رجب المرجب که از ایام الله بوده و روز شهادت آن بزرگوار است، به خیابان‌ها آمده و با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیةالله رشد دینی و شعور مذهبی و نیز بالاترین درجه دوستی خود را به حضرات ائمه معصومین نشان دهند و به دنیا اعلام کنند که هرگز دست از توسل به آن حجت‌های خداوند متعال برنداشته و با ایثار جان و مال خود در راه آن عزیزان اهداف والای تشیع را یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول