اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

کنگره شعر امام هادی (ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم از برگزاری کنگره شعر امام هادی (ع) به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ شعر و شاعری و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره‌ ائمه معصومین (ع) به ویژه امام هادی (ع) خبر داد.

کنگره شعر امام هادی (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری اظهار کرد: این کنگره به همت شهرداری کلانشهر قم و هیئت و کانون فرهنگی خادم‌الرضا در ایام شهادت آن امام همام در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره با حضور شاعران، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و جوانان و شیفتگان این امام همام (ع) یکشنبه شب در سالن اجتماعات دارالشفاء برگزار خواهد شد.

شهردار قم هدف از برگزاری کنگره شعر امام هادی (ع) را پیرامون زندگی و ابعاد مختلف شخصیتی دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع) ذکر کرد و افزود: این کنگره با هدف گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره شخصیت و معارف امام هادی (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر شعر شاعران است.

دلبری گفت: با توجه به توهینی که اخیرا به ساحت مقدس ائمه اطهار به‌ویژه امام هادی (ع) شده است این کنگره در ایام شهادت ایشان با هدف گسترش سیره ائمه برگزار می‌شود. 

کنگره شعر امام هادی هفتم خرداد ماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات دارالشفاء برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول