اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت یکی از عوامل استکبار

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام هادی(ع) پرشورتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: در پی توهین یکی از خوانندگان به ساحت مقدس امام هادی(ع)، ویژه‌برنامه شهادت این امام بزرگوار در امامزاد‌ه‌ها و بقاع متبرکه خوی پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام هادی(ع) پرشورتر برگزار می‌شود

حجت‌‌الاسلام مقصود محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس ائمه(ع) اقدامی است که باید توسط مسلمانان و به‌ویژه شیعیان ایران اسلامی پاسخ قاطع داده شود و سکوت‌کردن سزاوار نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید بیش از پیش در راستای پاسداری از ارزش‌های دینی گام بردارند، افزود: در پی اقدام ننگین یکی از خوانندگان در توهین به ساحت امام هادی(ع)، ویژه برنامه‌هایی در شب شهادت این امام بزرگوار در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان خوی برگزار می‌‌‌شود.

محمودی به حضور توده‌های مردم برای برگزاری هرچه‌ بهتر این مراسم اشاره کرد و افزود: این ویژه‌برنامه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه، چهارم خرداد همزمان با شب شهادت امام هادی(ع) در سراسر این شهرستان برگزار می‌‌شود.

این‌‌ مسئول سخنرانی روحانیان برجسته شهرستانی و استانی و مداحی اهل ‌‌بیت(ع) را از برنامه‌‌‌های این مراسم عنوان و تصریح ‌کرد: احترام و حفظ حرمت ائمه معصوم(ع) امری است که باید توسط تمام مردم محترم شمرده شود تا در آینده شاهد بروز چنین بی‌‌‌‌‌‌حرمتی‌‌‌‌هایی از سوی برخی افراد نباشیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی تاکید کرد: همچنین اهتمام همه اقشار مردم به امر به معروف و نهی از منکر نیز در از بین رفتن چنین اقدامات موهنی بسیار موثر است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول