اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

توهین به امام هادی (ع) نشان از جاری بودن افکار این امام دارد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین در مجلس نهم گفت: توهین به امام هادی (ع) توسط دشمنان، به علت جاری بودن افکار این امام هدایت‌گر در میان مردم و جوامع اسلامی است که امروز بیدار شده‌اند.

توهین به امام هادی (ع)  نشان از جاری بودن افکار این امام دارد

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: الگوگیری مسلمانان از افکار مبارزاتی امام هادی (ع) بعد از گذشت چند قرن عصبانیت دشمنان اسلام را افزایش داده که در این راستا با طراحی نقشه‌هایی از جمله توهین کردن به ائمه‌ اطهار (ع) تلاش بر ضعیف کردن اعتقادات دینی مردم دارند.

وی ادامه داد: مسلمانان با عشق و علاقه عمیق به اهل‌بیت (ع) و بیداری در برابر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام همه این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

حسینی اظهار کرد: مراجع تقلید و علمای دین از جمله آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی حکم ارتداد شاهین نجفی را اعلام کردند که در معارف دینی و اسلامی کسی که از دین خارج شود، حکم قتل آن توسط مراجع تقلید اسلام اعلام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: علمای دین در مباحث فقهی به جایی رسیدند که با استدلال عقلی، فکری و منطق حکم مرتد بودن کسی را می‌توانند اعلام کنند و بی دلیل کسی را محکوم نمی‌کنند.

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نهم بیان کرد: توهین به اهل‌ بیت (ع) و مقدسات اسلام در معارف دینی حرام است و دوستداران اهل‌ بیت (ع)، شیعیان و مسلمانان با هرگونه جسارت به ائمه‌ اطهار (ع) شدیدا برخورد و آن را محکوم می‌کنند.

افکار امام هادی(ع) در جوامع اسلامی زنده است

وی اظهار کرد: توهین شاهین نجفی به امام هادی (ع) نشأت گرفته از جاری بودن خط افکار امام هادی (ع) در جوامع اسلامی است.

حسینی با بیان اینکه اهل بیت (ع) همه نورند و تجلی رحمت و قدرت، خداوند متعال است، گفت: هر فردی با توهین کردن به اهل بیت (ع) دچار ظلمت و جاهلیت می‌شود و شاهین نجفی فردی احمق، جاهل و نادان است که اقدام به توهین به امام‌ هادی (ع) کرده و امروز پس از اینکه حکم قتلش صادر شده، پنهانی و مخفی زندگی کرده و دنیای ذلت‌بار خود را خوارتر و آخرت خود را تاریک‌تر کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزه‌های دینی، روایات و احادیث امام هادی (ع) به نفع مسلمانان جهان است، ابراز کرد: باید مسلمانان ملت‌های اسلامی با بصیرت و آگاهی بیشتر دسیسه‌های دشمنان اسلام را خنثی و با انسجام و وحدت این توطئه‌ها و مستکبران را سرنگون کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه "اهل‌بیت‌(ع) نورند و دشمنان اسلام می‌خواهند نور خدا را با دهان خودشان خاموش کنند، لذا خداوند نور خودش را روشن‌تر می‌کند"، گفت: این آیه نشان‌دهنده این است که افراد خاصی که می‌خواهند با توهین کردن به ساحت مقدس اهل‌ بیت (ع) اعتقادات مسلمانان را ضعیف کنند مورد خشم خداوند متعال قرار گرفته و نابود می شوند.

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نهم اضافه کرد: اهل بیت (ع) همه نورند و مراسم‌های شهادت و ولادت آنان در جامعه باشکوه برگزار می‌شود چراکه مسلمانان هرچه در جامعه اسلامی دارند از رحمت و برکت اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول