اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

هتاکی به ساحت امام هادی(ع) توطئه‌ای صهیونیستی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: هتاکی به ساحت امام هادی(ع) توطئه‌ای صهیونیستی بود.

هتاکی به ساحت امام هادی(ع) توطئه‌ای صهیونیستی بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: محبوب‌ترین افراد در هر دوره و عصری در نزد خداوند پارسایان بی‌ادعا هستند.

خطیب جمعه موقت یاسوج ادامه داد: کسانی که زهد و عبادت خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و همه کارها را خالصانه برای خدا و رضایت حضرت حق انجام می‌دهند در نزد پروردگار محبوب هستند.

موسوی‌اعظم افزود: این گروه به دلیل اخلاص در عمل و اجرای صحیح فرمان پروردگار محبوب‌ترین افراد در نزد پروردگار عالم هستند که نسبت به زهد خود نیز رعایت تقوی می‌کنند.

وی به سوره قیامت اشاره کرد و بیان داشت: خداوند یک سوم از آیاتش در قرآن مربوط به معاد و روز قیامت است و در آغاز نبوت نیز بیش از هر چیز مباحث اصول اعتقادی از جمله معاد مطرح شده است.

موسوی‌اعظم به علل دنیا دوستی برخی افراد اشاره کرد و بیان داشت: مهم‌ترین دلیل دنیا دوستی دور شدن از یاد خدا و انس با پروردگار است که موجب ازدیاد معاصی می‌شود.

خطیب جمعه موقت یاسوج با اشاره به این که بهشت و جهنم هر شخصی در این دنیا خواهد بود، تصریح کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که برای ساختن این دنیای فانی آخرت ما خراب نشود.

وی با محکوم کردن اسائه ادب به ساحت حضرت امام هادی (ع) ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه بنا نهاده شده و امروز اگر توفیقی در جهان حاصل می‌شود همه از برکت توجه به ولایت فقیه و احترام به ائمه اطهار است.

موسوی‌اعظم در ادامه گفت: شک نداریم که این توطئه نیز طراحی شده از سوی قدرت‌های استکباری و صهیونیسم بین‌الملل است که شیعیان آن امام مواضع کوبنده‌ای در قبال آن اتخاذ کردند.

وی به انتخابات مصر اشاره کرد و گفت: باز هم صهیونیست‌ها در این موضوع طرف مقابل مردم مصر هستند و از پیروزی اسلام‌گرایان در مصر بیمناکند چرا که اگر چنین امری محقق شود اسرائیل ضربه سنگینی را متحمل خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول