اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه جاری

سالن 1500 نفری بانوان در بهار افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان ماه جاری سالن یک هزار و 500 نفری بانوان در شهر بهار افتتاح می‌شود.

سالن 1500 نفری بانوان در بهار افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رضا عوض‌بیگی ظهر امروز در نشست جمعی از مسئولان هیئت ورزشی با امام جمعه بهار اظهار داشت: سرانه ورزشی هر نفر در شهرستان یک متر و 20 سانتیمتر است و از این لحاظ به حد استاندارد نزدیک است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان ماه جاری سالن یک هزار و 500 نفری بانوان در شهر بهار افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: 28 رشته ورزشی در سطح شهرستان فعال است و بیش از 3 هزار و 400 ورزشکار در شهرستان ساماندهی شده و تمام ورزشکاران بیمه هستند.

 امام جمعه بهار گفت: بحث ورزش باید گسترش یابد و در این مورد فرهنگ‌سازی امری ضروری است و با نهادینه شدن ورزش روحیه نشاط و شادابی در جامعه بیشتر و بسیاری از معضلات حل می‌شود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا ادامه داد: اگر بخواهیم با پدیده شوم اعتیاد مبارزه کنیم باید به ورزش توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان هیئات ورزشی باید عزم و اراده ورزشکاران را برای خداپرستی پرورش دهند و در هیئات ورزشی احکام اسلامی نیز برای ورزشکاران بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت رویه فعالیت‌های ورزشی، جلوگیری از فعالیت موازی، اشتراک مساعی برای همفکری و تفاهم میان هیئات ورزشی، استفاده بهینه از منابع و امکانات و شناسایی استعدادهای ورزشی و ساماندهی فعالیت‌های ورزشی باید از اهداف مسئولان هیئات ورزشی باشد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول