اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه ارتقاء فرهنگ ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

نام‌گذاری یک روز با عنوان "عابر پیاده"

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه ارتقاء فرهنگ ترافیک شهرداری قزوین گفت: یک روز در سال از سوی کارگروه ارتقاء فرهنگ ترافیک شهرداری قزوین به نام "عابر پیاده" نام‌گذاری می‌شود.

نام‌گذاری یک روز با عنوان "عابر پیاده"

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، رضا مهبد اظهار کرد: چهارمین جلسه کمیته ارتقاء فرهنگ ترافیک با حضور نمایندگانی از پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و سازمان‌های زیر نظارت این معاونت شامل سازمان ترافیک، سازمان اتوبوسرانی قزوین و حومه، پایانه‌های مسافربری، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و کارشناسان ارشد ترافیک برگزار شد.

دبیر این کارگروه یادآور شد: تهیه بسته‌های آموزشی و توجیهی روز قزوین که در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز از مواردی بود که در چهارمین جلسه کارگروه ارتقاء فرهنگ ترافیک تصمیمات لازم در مورد آن اتخاذ شد.

وی عنوان کرد: اختصاص فیکس‌چرهای تقاطع بهشت فاطمه برای انجام کارهای تبلیغاتی با موضوع ترافیک و ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان قزوینی، ارسال پیام ترافیکی و جمله "آیا می دانید که..." برای شهروندان قزوینی از ابتدای خرداد ماه سال جاری به صورت پیامک و هر دو هفته یک‌بار از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از مصوبات این کارگروه بود.

مهبد یادآور شد: آماده‌سازی طرح برگه جریمه عابر پیاده توسط نماینده پلیس راهنمایی و رانندگی و ارائه آن در جلسه کمیته ارتقاء فرهنگ ترافیک، آماده‌سازی طرح‌های سه‌بعدی برای تبلیغات بر روی بیلبورد، فیکس‌چر و پوستر توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک، مشخص کردن محل و تعداد فیکس‌چرهایی که در اختیار کمیته فرهنگ ترافیک قرار می‌گیرد از جمله مواردی بود که در سومین جلسه کمیته ارتقاء فرهنگ ترافیک در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول