اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 8 سال صورت گرفت

تسویه حساب شهرداری قزوین با شرکت توزیع نیروی برق

خبرگزاری فارس: حساب‌های بین شهرداری قزوین با شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین بعد از 8 سال تهاتر شد.

تسویه حساب شهرداری قزوین با شرکت توزیع نیروی برق
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از دبیرخانه کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین، دبیر کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین گفت: مطالبات شرکت توزیع نیروی برق از مجموعه شهرداری اعم از سازمان‌های تابعه، خسارت‌هایی که برخی پیمانکاران شهرداری از سال 83 تا کنون به تاسیسات این شرکت در سطح معابر شهر وارد کرده بودند و جابجایی برخی تاسیسات شهری در جریان اجرای تقاطع‌های غیر همسطح و ... بالغ بر 3 میلیارد ریال بوده است و در مقابل مجموعه شهرداری قزوین نیز مطالباتی از این شرکت خدمات‌رسان داشت.
احمد درگاهی بیان داشت: یکی از مشکلات تسویه حساب با این شرکت، باقی ماندن حساب‌های این دو مجموعه طی 8 ساله گذشته بوده که بعضا برخی مسئولان مرتبط و آگاه به این حساب‌ها هم‌اکنون در پست‌های دیگر مشغول به کار هستند و یا مدارک مرتبط با موضوع بایگانی گردیده بود.
وی افزود: با تعامل بسیار خوب این دو دستگاه خدمات‌رسان و برگزاری جلسات متعدد که حدود شش ماه به طول انجامید و با همکاری نمایندگان مناطق سه‌ گانه شهرداری، سازمان‌های تابعه و نماینده معاونت اداری و مالی شهرداری قزوین کلیه حساب‌های فی مابین این دو مجموعه تا پایان سال 89 تسویه شد.
درگاهی در پایان یادآور شد: از زمان تشکیل مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر طی یک سال گذشته، تمامی حساب‌های مالی شهرداری قزوین با شرکت‌های آب و فاضلاب، برق و مخابرات تهاتر گردید؛ حساب‌های مالی با شرکت گاز نیز مطابق صورتجلسه  کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهر در 14 دی 90 تا پایان دی ماه با همکاری مناطق سه گانه و معاونت فنی و عمرانی به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول