اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد:

جذب 200 نفر در شهرداری‌های استان قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: در آینده نزدیک بیش از 200 نفر در شهرداری‌های استان جذب می‌شوند.

جذب 200 نفر در شهرداری‌های استان قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در دیدار با معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: توجه به مبلمان شهری یکی از مباحث مهمی است که طی سال‌های اخیر توجهات ویژه‌ای به آن شده است.
وی ادامه داد: داشتن نیروی انسانی کارآمد و مفید در مدیریت صحیح و توجه به مبلمان شهری موثر است، رفع نیازهای شهرداری‌ها در زمینه نیروی انسانی یکی از موارد مهمی است که توجهات جدی به آن صورت گرفته است.
استاندار قزوین با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 3 هزار نفر در شهرداری‌های استان مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: جذب بیش از 200 نفر در شهرداری‌های استان در آینده نزدیک نیاز شهرداری‌ها را به نیروی انسانی تا حدود زیادی برطرف می‌کند.
وی عنوان کرد: حرکت حوزه عمرانی وزارت کشور بر پیگیری جذب نیرو در شهرداری‌هایی که در استان‌های مختلف با کمبود نیروی انسانی کارآمد مواجه بودند، بی‌نظیر و ستودنی بود.
عجم افزود: در استان قزوین نیز جلسات مختلفی با اعضای شورای شهر و شهرداران استان به منظور شناسایی مشکلات و حل آنها برگزار شد، کمبود نیروی انسانی یکی از دغدغه‌های مورد درخواست شهرداران بود که با این جذب نیرو بسیاری از مشکلات آنها در این زمینه برطرف خواهد شد.
وی اعلام کرد: در این جلسات کاهش هزینه‌ها و افزایش کدهای درآمدی را مورد تأکید قرار دادیم که به لطف خدا این امر تا حدود بسیار زیادی محقق شد.
استاندار قزوین به افزایش 400 درصدی اعتبار شهرداری قزوین اشاره و اظهار کرد: شهرداری قزوین امروز با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و 700 میلیارد ریال پروژه‌های مختلفی را در این شهر در دست اجرا دارد که همگی آنها به توسعه شهری و افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کنند.
وی تصریح کرد: یکی از خروجی‌های موثر جلسات با اعضای شورای شهر و شهرداران استان تشکیل ستادهای سرمایه‌گذاری بود که خروجی آن را امسال می‌توان با 8 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری که جذب استان شده است، مشاهده کرد.
عجم با اشاره به اینکه شهرداری‌های کوچک استان نیز کمتر از صد درصد رشد بودجه نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص در هزینه کرد صحیح این اعتبارات بسیار موثر است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول