اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهردار قزوین اعلام کرد:

تحمیل نیروی استخدامی به شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: نماینده شهردار قزوین در شورای شهر در تشریح دغدغه‌های شهرداری برای پر کردن چارت تشکیلاتی گفت: جذب این افراد اجباری است اگر اختیار با شهرداری بود نیروهای فنی و مهندسی را جذب می‌کرد.

تحمیل نیروی استخدامی به شهرداری قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا الموتی در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر قزوین که در تالار شورای شهر قزوین برگزار شد، در پاسخ به سؤالات اعضای شورای شهر از شهرداری قزوین بیان کرد: در پاسخ به سؤال آقای شیری پیرامون آزمون استخدامی شهرداری باید بگویم که این موضوع سراسری بوده و در شهرداری‌های کل کشور انجام می‌شود و بر اساس مجوز قانون وزارت کشور کار صورت می‌پذیرد.
وی ادامه داد: شهرداری قزوین برای چارت تشکیلاتی افرادی را که بلاتصدی هستند و پیش از این موضوع را اعلام کرده تا فضای خالی چارت پر شود.
نماینده شهردار قزوین در شورای شهر تصریح کرد: جذب این افراد اجباری است، شهرداری قزوین با جذب این نیروها موافقت چندانی ندارد.
مشاور شهردار قزوین اعلام کرد: اگر اختیار با شهرداری بود نیروهای فنی و مهندسی را جذب می‌کرد.
وی خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای شهرداری بازنشسته می‌شوند ولی هیچگونه مجوز برای جبران، غیر از این سیستم وجود ندارد در نتیجه تنها بخشی از کمبود نیرو جبران می‌شود.
الموتی اظهار کرد: تنها راه استخدام رسمی نیروهای موجود که به صورت قراردادی مدت معین، حجمی و غیره هستند، همین روش است و در واقع بیشتر این نیروها ممکن است از نیروهایی باشند که در حال حاضر در شهرداری شاغل هستند چون به ازای هر سال کار دو امتیاز برای آنها در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص پیشنهاد خورشیدی گفت: مسیر از صدر به نوبلی به صورت رمپ اصلاح شد و اگر جواب نداد یکی از حجره‌ها خریداری می‌شود و معبر بازگشایی خواهد شد.
نماینده شهردار قزوین در شورای شهر در خصوص سؤال خانم اشدری مبنی بر خرید مصالح توسط شهروندان در منطقه ۲، این موضوع را به طور کامل تکذیب کرد.
وی در خصوص سؤال کبودوند بیان کرد: قرار بود در شش ماهه اول سال که فصل کاری است به مسائل عمرانی بپردازیم و در شش ماهه دوم که سه ماه از آن گذشته است، بررسی شود.
الموتی یادآور شد: در حال حاضر شهرداری به نتیجه نرسیده است که این اقدام را صورت دهد و برای امسال موضوع عملی نخواهد بود چون پیشنهاد برای بررسی بوده و به صورت طرح یا لایحه مصوب نشده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول