اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ۲ ماه از بهره‌برداری صورت گرفت؛

انتقاد عضو شورای شهر از پل‌های شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر قزوین گفت: اگر قرار بر شرایط فعلی بود چرا شهرداری پل احداث کرد.

انتقاد عضو شورای شهر از پل‌های شهرداری قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در حالی که حدود دو ماه بیشتر از آغاز بهره‌برداری از دو پل روگذر شهرداری قزوین نمی‌گذرد، انتقادها به این دو پروژه در آخرین جلسه شورای شهر قزوین آشکارتر شد.
محمد خورشیدی شنبه شب در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر قزوین که در تالار شورای شهر قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از مشکلات مسیر بهشت فاطمیه است، در حال حاضر حد فاصل تقاطع بلوار جمهوری اسلامی و ورودی بهشت فاطمیه، مسیر باریک‌تر شده و ترافیک‌های شدید و سنگینی را در عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد هستیم.
وی ادامه داد: این ترافیک به حدی است که شاهد قفل شدن مسیر می‌شویم.
عضو شورای شهر قزوین اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری زیر پل نادری چراغ زده است، اگر قرار باشد زیر پل چراغ داشته باشیم و همان روال سابق باشد پس چرا پل را احداث کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون شهرداری زیر پل چراغ گذاشته است و ترافیک چهارراه نادری تا خیابان سعدی نیز ادامه دارد، اگر بنا بود دسترسی به این سادگی باشد، پل نمی‌زدیم در واقع وقتی راه را باز کردیم دیگر نباید چراغ باشد و یا اگر هم چراغ باشد باید میزان آن کمتر شود.
خورشیدی عنوان کرد: امروز شرایط در خیابان بوعلی حدفاصل نظام‌وفا تا چهارراه نادری طوری شده که با ایستادن یک خودرو مسیر تا چهار راه نظام‌وفا بسته می‌شود.
وی یادآور شد: در خصوص اینکه شهرداری می‌خواهد 13 اصله نهال را برای اجرای این پروژه از بین ببرد باید بگویم که با از بین بردن این درخت‌ها مشکل ترافیکی ما حل نمی‌شود بنابراین نباید با چنین تصمیمی فضای سبز را از بین ببریم.
 
* حرمت امامزاده را متولی نگه دارد
عضو شورای شهر قزوین گفت: در خصوص وضعیت خیابان مولوی انتظار ما این است که یا اجازه پارک به خودروهایی که زیر تابلو توقف ممنوع می‌ایستند، ندهند و یا اینکه حداقل تابلوها را جمع کنند که به قانون بی‌احترامی نشود.
محمدحسین خاکساران تأکید کرد: حرمت امامزاده را باید متولی نگه دارد بنابراین ما انتظار داریم از اجرای قانون دفاع شود.
 
* بلاتکلیفی تخت آنژیو در قزوین به دلیل نبود برق
عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: مدتی پیش می‌خواستیم در قزوین موضوع آنژیو را راه بیاندازیم و از پزشکانی در تهران دعوت کردیم.
مریم نخستین اضافه کرد: در این راستا 15 تخت آنژیو در بیمارستان پاستور با جدید‌ترین تکنولوژی ایجاد شد اما چون اداره برق، برق نداد، بنابراین راه نیافتاد.
وی تصریح کرد: همین حالا این آقایان نامه آوردند که ما اشتباه کردیم به قزوین آمدیم.
 
* بی‌قانونی در ابتدا و انتهای پل‌ها
عضو شورای شهر قزوین گفت: در خصوص پل‌های روگذر یکی از گلایه‌های ما عدم برخورد با رانندگان متخلف است.
صدیقه حکمت ادامه داد: گاهی برخی از راننده‌ها ابتدا و یا انتهای پل توقف می‌کنند و اقدام به پیاده و سوار کردن می‌کنند.
وی افزود: لازم است از رانندگان تاکسی و شخصی و حتی عابران پیاده در خصوص این پل نظرسنجی شود و مشخص شود که چرا و به چه علت این پل که برای آسایش مردم زده شده، آنطور که باید و شاید استفاده نمی‌شود.
عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: اینطور نیست که قزوین شهر خیلی بی‌نظمی باشد چراکه من پارک ممنوع داشتم و جریمه نیز شدم.
 
* راهنمایی رانندگی کم‌توجهی و یا بی‌توجهی می‌کند
رئیس شورای شهر قزوین گفت: اعضای شورا سوال‌هایی را مطرح کردند، یکی از سوال‌ها در ارتباط با تقاطع غیر هم‌سطح نادری به عمران است که  در خصوص چهارراه نادری سوال مربوط به چراغ راهنمایی است و بیان می‌کنند که نباید این چراغ باشد.
عباس ظاهری توضیح داد: سوال اعضا در بخش دیگر مربوط به پارک کردن ماشین‌ها در کنار خیابان‌های با عرض کوتاه پل‌هاست که به نظر می‌رسد راهنمایی رانندگی کم‌توجهی و یا بی‌توجهی می‌کند و این امر مشکلاتی را به دنبال دارد.
وی عنوان کرد: موضوع دیگر بحث پارک کردن خودروها در وسط خیابان است یعنی راننده خودرو خود را وسط خیابان به صورت پارک دوبله رها می‌کند و گاهی می‌بینیم که حتی 10 خودرو پشت سر هم به صورت پارک دوبله خودرو را رها کرده‌ و رفته‌اند.
رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: سوال دیگر اعضا مربوط به بحث تقاطع بلوار مدرس- پادگان- بوعلی است، همچنین یکی از اعضا در خصوص خیابان مولوی و توقف ممنوع‌های خودروها در سراسر این خیابان حرف دارند.
وی یادآور شد: در خصوص اصلاح هندسی تقاطع بوعلی- بلوار مدرس- پادگان لازم است نظر شورا به طور دقیق و روشن گرفته شود چراکه قرار نیست فضای سبز را از بین ببریم.
 
حاشیه
* دو تن از اعضای شورا به دلیل ترافیک شدید شهری به ترتیب با 30 و 45 دقیقه تأخیر در جلسه شورا حاضر شدند.
* هنگامی که حکمت (عضو شورای شهر قزوین) در پاسخ به وجود بی‌نظمی‌ها و حضور کمرنگ پلیس اظهار داشت: به تازگی به دلیل پارک ممنوع جریمه شده است، خاکساران این اتفاق را خبری خوش و مبارک برای شورا قلمداد کرد.
* رئیس شورای شهر قزوین در خصوص لزوم حضور پررنگ پلیس در برخی تقاطع‌ها نیز گفت: پلیس حتی سرباز هم بدهد و سوت هم بزند ما راضی هستیم.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول