اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ویژه کاشان:

عملیات بیت‌المقدس مقدمه افتخارآمیز جنگ 8 ساله شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار کاشان گفت: عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر مقدمه‌ای افتخارآمیز برای عملیات بعدی حنگ 8 ساله شد.

عملیات بیت‌المقدس مقدمه افتخارآمیز جنگ 8 ساله شد

محمد رضوان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس که در سه مرحله انجام و به آزادی خرمشهر منتهی شد، جرقه و مقدمه همه عملیات‌های بعدی رزمندگان اسلام را رقم زد.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس، زمینه انجام عملیات‌های رمضان، والفجرها و کربلاها شد که یکی از آنها کربلای پنج نام داشت که نتیجه‌اش آزادی فاو بود.

معاون سیاسی ـ‌ اجتماعی فرماندار ویژه کاشان خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس برای آزادی خرمشهر در سه مرحله شکل گرفت که مرحله نخست آن از دهم اردیبشهت‌ماه سال 61  آغاز و مرحله دوم آن نیز در 18 اردیبهشت‌ماه انجام شد.

رضوان‌نژاد افزود: مرحله سوم این عملیات نیز در شب خاطره‌انگیز سوم خرداد اجرا شد که در کمتر از 24 ساعت رزمندگان در مسجد جامع خرمشهر اقامه نماز کردند و پرچم عزت، افتخار و شرف ملت ایران را بر بام مسجد خرمشهر به اهتزاز درآوردند.

به گفته وی، عملیات بیت‌المقدس و فتح و آزادسازی خرمشهر بعد از ماه‌ها اسارت، به لحاظ بعد خارجی و بین‌المللی نیز چنان تأثیری داشت که حامیان صدام و سردمداران استکبار جهانی از مواضع سیاسی خود عقب‌نشینی کردند و خواستار برقراری هر چه سریعتر آتش‌بس شدند.

معاون سیاسی ـ‌ اجتماعی فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه با پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات معادلات دشمنان به هم ریخت یادآور شد: خرمشهر برای صدام آنقدر مهم بود که اعلام کرد اگر خرمشهر را ایران پس بگیرد کلید بصره را به ایرانی‌ها می‌دهد.

وی یاد خدا و پیروی از ولایت فقیه را موجب پیروزی‌های رزمندگان اسلام به‌خصوص در عملیات بیت‌المقدس قلمداد کرد و گفت: در سایر عرصه‌ها نیز دشمن نتوانست با اراده پولادین مردم ولایتمدار ایران اسلامی مقابله کند. 

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول