اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

آزادسازی خرمشهر استکبار و پشتیبانان صدام را تحقیر کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر استکبار و پشتیبانان صدام را تحقیر کرد.

آزادسازی خرمشهر استکبار و پشتیبانان صدام را تحقیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه کار‌گروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده استان زنجان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس ما نمونه‌های تفسیر بارز آیات الهی و امداد غیبی است، اظهار داشت: پیروزی‌های پی‌ در پی کشور در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان را عصبانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با کارهای ضد فرهنگی دشمنان یکی از اولویت‌های کار گروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده استان زنجان است، خاطر نشان کرد: ما به شدت مورد تهاجم دشمنان قرار داریم و باید این تهاجم را جدی بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه برنامه‌های سال 91 کار گروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده استان باید رنگ و بوی شعار سال را داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز بودجه سال جاری ابلاغ نشده است باید طرح‌ها و پروژه‌ها آماده باشند.

وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال جاری تصریح کرد: فرهنگسازی در زمینه شعار سال از وظایف همه دستگاه‌ها است که اگر این امر در جامعه صورت نگیرد موفقیتی حاصل نمی‌شود.

احمدی با بیان اینکه ما با دشمنانی که همه دستاوردهای معتبر دنیا را برای رسیدن به اهداف شوم خود مورد سوء استفاده قرار داده‌اند، مواجه هستیم، ادامه داد: این برنامه‌ها توسط هنرمندان و دانشمندانی با مبانی سکولاریسم و لیبرالیسم هدایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان خسارت‌های سنگینی را از نظر فرهنگی به ما وارد کرده‌اند، افزود: در دولت نهم و دهم اقدامات زیادی در عرصه فرهنگی صورت گرفته است که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در حال حاضر در زمینه تضعیف بنیان خانواده و حمله به تحکیم خانواده برنامه‌ریزی کرده است، خاطر نشان کرد: ترویج بی‌حجابی، عرضه مواد مخدر، ارائه برنامه‌هایی در سایت‌ها و فضاهای مجازی از جمله اقدامات دشمنان در تضعیف بنیان خانواده محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به رفاهیات یکی از تهدیدهای جدی حوزه فرهنگ است، اظهار داشت: آسیب‌شناسی یکی از نیازهای اساسی ما است و باید برای تقویت فرهنگ ناب شیعی اقدامات لازم را انجام دهیم که دولت در این زمینه ظرفیت‌های بزرگی را فراهم کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه با توجه به تنگناهای اعتباری اولویت‌سنجی از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: در حال حاضر برای سفر ریاست جمهوری به استان زنجان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی یادآور شد: سفر رئیس جمهور به استان‌ها مصادیق بارزی از اجرای عدالت توسط دولت دهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سیاست اصلی ما در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور باید پروژه‌ها تا پایان سال پایان پذیرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خلأ ما در استان زنجان ارزیابی دقیق برنامه‌ها است، تصریح کرد: ما از ارزیابی‌های خود راضی نیستیم و نیاز به یک ارزیابی دقیق و اساسی داریم.

احمدی با اشاره به اینکه صدا و سیما ظرفیت بسیار خوبی به منظور رسیدن به اهداف و برنامه‌های تعریف شده در استان زنجان است، اضافه کرد: با ارزیابی دقیق و داوری صحیح و اعلام نتایج ارزیابی به دستگاه‌های اجرایی موفق‌تر می‌شویم.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول