اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه در مازندران:

آزادسازی خرمشهر موجب تغییر معادلات جنگ شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه گفت: آزادسازی خرمشهر، برگ افتخارآمیزی در تاریخ ایران است که موجبات تغییر معادلات جنگ تحمیلی را فراهم آورد.

آزادسازی خرمشهر موجب تغییر معادلات جنگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه حجت‌الاسلام محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه بزرگداشت ستاد سوم خرداد شیرگاه در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که شرک از گناهان بزرگ است گفت: شرک یک بیماری خطرناک فکری و عقیدتی است.

امام جمعه شیرگاه تصریح کرد: با ورود ویروس شرک به روح انسان هیچ امیدی برای نجات او نیست مگر اینکه خداوند به او لطف بزرگی کند.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر، برگ افتخارآمیزی در تاریخ ایران است که موجبات تغییر معادلات جنگ تحمیلی را فراهم آورد.

مهدوی به حمایت گسترده ده‌ها کشور از رژیم صدام در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم ولایت‌مدار ایران با تبعیت از رهبر انقلاب و نیروی انقلابی خود جهان را متحیر کردند.

این مسئول به نصرت الهی در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد روز تفسیر "لا حول و لا قوه الا بالله" است.

امام جمعه شیرگاه به ترس و وحشت استکبار از عملیات آزادسازی خرمشهر اشاره و خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر، لرزه به اندام دشمنان و مستکبران و حکام دست‌نشانده عربی انداخت.

مهدوی به پیام‌های حماسه سوم خرداد اشاره کرد و متذکر شد: پیام حماسه سوم خرداد آن است که پرچم کفری که در خرمشهر برافراشته شده بود با حمایت الهی و رهبری بنیانگذار ایران اسلامی و غیرت جوانان ایران اسلامی به پایین کشیده شد.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و اذعان داشت: برنامه‌های سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با اولویت تعمیق باورهای انقلابی و اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول