اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

وحدت بین نیروهای مسلح سبب آزاد‌سازی خرمشهر شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح سبب پیروزی کشورمان در عملیات بیت‌‌المقدس شد.

وحدت بین نیروهای مسلح سبب آزاد‌سازی خرمشهر شد

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح ارزش‌های مقدسی بود که با اقدامات شجاعانه رزمندگان اسلام رقم خورد.

وی ادامه داد: در عملیات بیت‌المقدس اگر چه به ظاهر کشور عراق با ایران می‌جنگید اما در واقع کشورهای مختلفی با ایران در جنگ بودند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدام با حلقه به گوشی استکبار همه استحکامات خود را برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی به کار می‌گرفت، افزود: با فرماندهی امام خمینی(ره) همه توطئه‌های دشمنان در این عملیات خنثی و رزمندگان اسلام توانستند تا مرز بصره پیشروی کنند.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر با اقتدار و اخلاص همه رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه و بسیج رقم خورد، افزود: پشتیبانی این عملیات از سوی مردم نیز بسیار چشمگیر بود.

نصیری با اشاره به تجهیزات کم نظام جمهوری اسلامی در قبال استحکامات و تجهیزات نظامی دشمنان در این عملیات خاطرنشان کرد:‌ فتح و آزادسازی خرمشهر تجربه ارزشمندی را در اختیار نیروهای مسلح قرار داد تا با استفاده از این تجربه گرانقدر اداره جنگ را برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام به عنوان مریدان امام خمینی(ره) در این عملیات با اعتقاد و ایمان راسخ به امدادهای الهی در برابر دشمنان پیروز شدند، افزود: رزمندگان اسلام در برابر استحکامات دشمن به خوبی ایستادگی کرده و شجاعانه برای آزادسازی خرمشهر تلاش کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایمان و باور قلبی رزمندگان اسلام برای پیروزی در این عملیات تصریح کرد: همدلی، همکاری و وحدت کلمه رزمندگان اسلام از قشرهای مختلف مسیر را برای پیروزی در برابر کفر هموار کرد.

وی با بیان اینکه جبهه جایی نیست که بتوان به صورت انفرادی اهداف آن را به پیش برد، افزود:‌ رزمندگان اسلام با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حبل‌المتین ولایت چنگ زده و با اراده و ایمان خود قسمت‌های اعظمی از مناطق تصرفی را از چنگ دشمنان در آوردند.

نصیری با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس در گرو همکاری و همیاری همه نیروها منجر به پیروزی شد، افزود: پس از این عملیات سرنوشت جنگ به نفع نیروهای ایرانی تغییر کرد.

وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف این عملیات تاکید کرد و افزود: باید در آستانه سالروز آزاد‌سازی خرمشهر برنامه‌های تاثیرگذاری در این زمینه برگزار شود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول