اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه انقلاب زنجان:

آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی زنجان گفت: فتح خرمشهر نصرت الهی بود که همه رزمندگان امدادهای غیبی را به چشم خود دیده و به این امدادها ایمان دارند.

آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با تبریک سوم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که به عنوان لطف خفیه الهی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روز انسان‌های بزرگی نقش‌آفرینی کردند، افزود: نقش‌آفرینی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر و تقدیم شهدای گرانقدر به ارزش‌های این روز بزرگ می‌افزاید.

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به آزادسازی منطقه خوزستان در عملیات بیت‌المقدس تصریح کرد: دشمن در این منطقه به عنوان منطقه استراتژیک و اقتصادی اهداف بسیاری را دنبال می‌کرد.

وی با بیان اینکه با فتح خرمشهر زمینه سقوط صدام محقق شد، افزود: با وجود همه تجهیزات و استحکامات نظامی نصرت الهی موجب شد تا رزمندگان اسلام در این عملیات پیروز شوند.

صمدی با اشاره به عزم جدی استکبار و رژیم بعثی عراق برای نگهداشت خرمشهر تصریح کرد: تنها راه صدام پس از انجام عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس پیشنهاد آتش‌بس بود که از سوی ایران پذیرفته نشد.

وی با بیان اینکه منطقه خرمشهر حساسیت ویژه‌ای برای عراق داشت، افزود: ایران در این عملیات تنها در مقابل یک کشور قرار نداشت بلکه همه دنیا پشتیبان عراق بودند به نحوی که اسرای این عملیات این امر را به خوبی نشان می‌دهد.

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش بی‌بدیل امام خمینی(ره) در پیروزی‌های مختلف دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیروزی‌های رزمندگان مدیون رهبری امام در عرصه‌های مختلف بود.

وی بر ضرورت پشتیبانی از ولایت فقیه در جامعه تاکید کرد و افزود: به فرموده امام خمینی(ره) اگر پشتیبان ولایت باشید به مملکت آسیبی نمی‌رسد.

صمدی با بیان اینکه مشکلات نظام با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حل می‌شود، تصریح کرد: مردم باید به رهنمودهای رهبری توجه کنند تا از توطئه‌های دشمنان در امان باشند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول